Важливою складовою програми підготовки залізниць України до проведення Чемпіонату Європи з футболу у 2012 році має стати питання забезпечення безпеки руху на залізничному транспорті.
Таке переконання висловив Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак на засіданні науково-технічної ради Укрзалізниці з питання підготовки до Чемпіонату „Євро-2012”.
„У зв’язку з тим, що ми плануємо організувати швидкісний рух поїздів між столицею та обласними центрами України, особливо актуальним постає питання забезпечення безпеки руху поїздів. Зважаючи на велику кількість залізничних переїздів, які є на цих магістралях, необхідно визначити, де будувати тунелі чи транспортні розв’язки, а також підрахувати, скільки коштів необхідно на ці потреби. Крім того, необхідно подивитися, на яких швидкісних ділянках потрібно встановити захисні огородження”, - зазначив Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак.
Додаткова стаття витрат у цьому напрямку потрібна для переносу острівних пасажирських платформ на більш далеку, а відтак безпечну відстань від руху швидкісного поїзда. „Це також додаткові витрати, які треба підрахувати. Але вони необхідні для забезпечення безпеки наших пасажирів”, - наголосив Володимир Козак. Попереднє вивчення фахівцями Укрзалізниці обсягів робіт у ході впровадження швидкісного руху свідчить, що для безпеки руху необхідно, зокрема реконструювати 111 переїздів, збудувати 246 шляхопроводів, реконструювати 345 пасажирських платформ на перегонах та 232 – на станціях.