Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 0 1

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[274] «Імідж України 2010-2011. І необхідність його покращення»

25.01.2011 | PR, маркетинг, реклама, Україна

 «Імідж України 2010-2011. І необхідність його покращення»    25 січня в прес-центрі ІнА «Українські Новини» відбулася відео-конференція на тему: «Імідж України 2010-2011».          В прес-конференції виступили Денис Богуш (Спеціаліст зі стратегічних комунікації та PR в політиці та бізнесі, Президент Bohush Communications ) та представник Германії - Томас Айхеліс (Всесвітньовідомий спеціаліст з PR, розробник стратегій поліпшення іміджу багатьох країн Європи і Азії, Президент ACHELIS & PARTNER GMBH PUBLIC RELATIONS ).            В ході відеоконференції Були розглянуті такі теми: - Імідж України в 2010 році та перспективи в 2011; - Можливості покращення іміджу України в сучасних умовах ; - Інвестиційний імідж та клімат в України - погляд з Європи; - Про тиждень України на CNN; - Що чутно в Європі про ЄВРО-2012 з України?   Томас АйхелісНімеччина (Thomas Achelis, Germany):  Імідж України в 2010 році й перспективи на 2011 У мене склалось враження, що Україна та її представники не зрозуміли важливість позитивного іміджу країни. І, на жаль, сьогодні імідж України у світі, й особливо в Західній Європі, не відображає реальну ситуацію. Це значить, що ця країна справляє гірше враження, ніж це є насправді. Україна,  чудова країна з величезною кількістю природних красот, що вражає історією, багатою культурою й видатними особистостями в багатьох галузях. Але зовнішній світ не знає про це. Про що відомо в західноєвропейських країнах, так це про "війну" між політиками, кінець "помаранчевої революції", підозрілі ситуації із транспортуванням газу з Росії, корупцію та про деякі інші більш-менш погані історії. Висновок: дивовижний брак комунікації. Інвестиційний імідж і клімат України, погляд з Європи На жаль, закордонні інвестори не схильні робити вибір на користь України. У світі близько 200 країн шукають інвесторів. Що може спонукати інвестора зупинитися на Україні? Якщо для нього і є переваги в Україні, то про них нічого не відомо за кордоном, незважаючи на певну кількість сайтів. Інвестиційний імідж, дивись вище, формується згаданими характеристиками.  Найбільша проблема, на мій погляд, - це те, що міжнародні організації спостерігають зростання  корупції, викликане очевидною відсутністю політичної волі, щоб його зупинити. А це призводить до відсутності довіри, а довіра - це ключовий елемент, необхідний інвесторам. Про тиждень України на CNN Схоже, це крок у вірному напрямку, але це всього лише крок. Хто дивиться CNN? Більшість інвесторів не дивиться. Але теми, порушені на CNN, можуть бути використані для прискорення комунікації за допомогою інших засобів масової інформації. Що чути в Європі про Євро-2012 з України? З Польщі - багато, з України  - ледь-ледь. Знову ж: професійні зв'язки із громадськістю -  найбільш "знаряддя" для того, щоб чемпіонат Європи з футболу 2012 року став успішним для репутації України. Але Україна повинна сама почати цим займатися. Трохи більше року до чемпіонату - це дуже мало часу. Понад чотири роки втрачено через неробство.    Денис Богуш, Україна (Denis Bohush, Ukraine):  Імідж України в 2010 році й перспективи на 2011 На жаль, слід констатувати, що Україна за останній рік за більшістю показників погіршила свій  імідж у світі.  За методологією Bohush Communications імідж і брендініг України можна оцінювати за трьома показниками: інвестиції, туризм та міграція. По цим показникам Україна, на жаль, має  стійке падіння (!). Інвестиційний імідж і клімат України, погляд з Європи (загальний огляд досліджень іміджу України в 12 країнах світу за період 2000 -2010, Моніторинг Bohush Communications):  • Маловпливова і маловідома європейська держава, що знаходиться в пошуках свого місця в світі  • Кризова країна, політично нестабільна, з неефективною владою   • Імідж переважно негативний для бізнесу, високі інвестиційні ризики   • Корупція у всіх органах влади  • Країна поразки Помаранчевої революції  • Чорнобиль (небезпечна країна)  • Відомі українці: Кличко, Шевченко, Ющенко, Тимошенко   • Проблеми з Росією, в т.ч. з транспортуванням газу, під впливом Росії  • Красиві жінки, дешеві повії         Востаннє на перших шпальтах світових ЗМІ Україна висвітлювалась як дикунська  країна, з такими ж депутатами в парламенті. Потрібно дуже багато працювати, щоб попасти на перші шпальти цих  газет в позитивній тональності.  Інвестиційний імідж і клімат України, погляд з Європи Тиждень України на СNN став маленьким позитивним кроком в комунікації зі світом. І серед матеріалів СNN про Україну – на нашу думку, не всі позитивні для іміджу нашої країни.   З подібних матеріалів це – Чорнобиль та акції руху «Фемен» з неоднозначним відеороліком.  З позитивних елементів – опитувальник «Що ви знаєте про Україну» та матерали про Кличко,  підготовку до ЄВРО 2012, приватну лікарню, та аграрні можливості, тощо.  Що чути в Європі про Євро-2012 з України?       Інвестиції - найболючіша тема сьогоднішньої України. Іноземні інвестори не йдуть сюди  навіть під  проекти ЄВРО – 2012.       Якщо говорити про міграційну складову іміджу України, то працездатне населення скоріше  хоче виїхати з України, ніж сюди приїхати та жити і робити бізнес, та вкладати інвестиції в цю країну. Про цифри можна сперечатись це 6 мільйонів чи 10. Але факт є факт – високопрофесійні наукові кадри ідуть з України шукати кращої долі.        В останній час, в контексті проведення ЄВРО.2012 навіть декілька іміджевих програм   профінансовано і виконано державою. Але про системну роботу в цій галузі годі й говорити...    На думку пана Богуша імідж України на протязі 5-ти років (до 2015р.) можна покращити таким чином, щоб Україна асоціювалася як:  • Цікава і красива країна з привітними та працьовитими людьми  • Країна з високими технологіями – космічними, авіаційними, військовими, IT,  промисловими. Виробництво штучних алмазів, нанотехнології. Антарктичні дослідження,  наукові центри.  •Країна комфортна, безпечна та стабільна для ведення бізнесу та інвестиційних та інноваційних  проектів.  • Високоосвічене населення, високопрофесійні кадри.  • Сталий розвиток та стабільний ріст економіки.  • Відомі та цікаві туристичні точки, маршрути (Крим, Карпати, Дніпро, Дністер, Асканія Нова.  Хортиця, тощо).  • Цікаві міста для відвідин: роботи та відпочинку (Київ, Львів, Одеса, Донецьк, Трускавець,  Ялта, Кам’янець.Подільський тощо).  • Активний розвиток аграрних технологій на родючих грунтах.  • Країна вдалого проведення ЄВРО 2012.  • Смачна їжа (борщ, вареники, котлета по.київськи тощо).   Замовити фото-, аудіо- чи відеозапис всієї прес-конференції Ви можете, звернувшись до Старобор Олександри (керівник прес-центру ІнА «Українські Новини»)   по тел.: (050)445-36-58 або E-mail: [email protected]

Коментувати
Facebook ::

ПРЕСС-ЦЕНТР ИнА "Українські Новини"

ПРЕСС-ЦЕНТР ИнА
Пресс-центр действует с мая 2006 года в структуре агентства. И оснащенный всем необходимым оборудованием для проведения различных мероприятий: пресс-конференций, презентаций, круглых столов, семинаров и тренингов. Пресс-центр ИнА «Українські Новини» является одной из самых  посещаемых   медийных  площадок Украины, где проходит огромное количество пресс-мероприятий   с участием высокопоставленных представителей государственного аппарата, частного бизнеса и общественно-политических объединений Украины, а также зарубежных гостей нашего государства.

Контактна особа: Александра Старобор (руководитель пресс-центра)
Телефон: 494-31-65
E-mail: [email protected]
Сайт:

До компанії



Найновіші релізи