28.05.2010 | PR, маркетинг, реклама, Ринки і торгівля, Україна
28 травня 2010 р. в рамках 18 Київського міжнародного автосалону SIA’2010 відбудеться День Маркетингу (Marketing Day). Організатори заходу – оргкомітет виставки SIA’2010 та компанія стратегічних комунікацій Publicity Creating.
Ця подія відбудеться вперше і збере провідних фахівців з маркетингових комунікацій та операторів українського автомобільного ринку. Тема заходу: " Marketing-mix на автомобільному ринку: ефективні рішення для збільшення продажів у 2010 р.". У ході Дня Маркетингу, що пройде у форматі сесії доповідей, керівники, маркетологи, менеджери з реклами та PR компаній та організацій ознайомляться з ефективними маркетинговими інструментами та способами їх застосування. Як відзначив генеральний директор компанії Publicity Creating Валерій Курейко: "День Маркетингу буде актуальним для представників автомобільних компаній, адже допоможе знайти оптимальні підходи до ефективного просування та збільшення обсягу продажів у пост-кризовий період". Варто зазначити, що День Маркетингу є ефективним форматом галузевих подій, що успішно проходить вже протягом 5 років. Зокрема у 2010 році День Маркетингу вже відбувся в рамках галузевих виставок на будівельному та агро-ринку. День Маркетингу в рамках SIA’2010 відбудеться 28 травня 2010 р. (другий день виставки). Місце проведення: Міжнародний виставковий центр (Броварський проспект 15, ст.м. "Лівобережна"), павільйон № 1. Початок – об 11-00. Вхід для експонентів та відвідувачів виставки – вільний.Начало: 28 мая 2010
Контактное лицо: Дарья
Телефон: (044) 200-25-03/04
E-mail: [email protected]
Сайт: http://www.publicity.com.ua/
27.01.2012 | PR, маркетинг, реклама, Ринки і торгівля
19.01.2012 | Ринки і торгівля
20.12.2011 | Ринки і торгівля
08.11.2011 | Фінанси і банки
03.11.2011 | АПК і харчова промисловість