-
26.01.2011 | Сфера послуг, Країна-терорист
Компания Campbell’s® и брендинговое агентство Depot WPF разработали фирменный стиль и дизайн упаковки для линии продуктов Домашняя Классика®.
-
25.01.2011
В январе 2011 года маркетинговое агентство DISCOVERY Research Group провело исследование российского рынка карбамидоформальдегидных смол.
-
25.01.2011
В январе 2011 года агентство DISCOVERY Research Group завершило исследование рынка охранных извещателей и сигнализационных систем.
-
25.01.2011 | Навчання, освіта, наука, Культурні події, шоу-бізнес, ЗМІ, Україна
1 січня 2011 року стартував всеукраїнський конкурс соціальної реклами «Я хочу жити саме ТАК!»
Взяти участь може кожен, кому 15 ? 35 років.
Організатором Конкурсу виступає редакція журналу «Довідник кадровика», Видавничий дім «МЕДІА-ПРО», для яких пріоритетними є розвиток професіоналізму в усіх галузях економіки та життя держави.
Конкурс проводиться з метою виховання молоді держави через створення соціальної реклами, яка закріплює загальнолюдські цінності: моральність, милосердя, дружелюбність, патріотизм, толерантність, почуття краси і гармонії.
Конкурс розглядається як механізм надання молоді можливості висловити своє ставлення до тієї чи іншої проблеми, зробити свій внесок у розвиток соціальної реклами, а також залучити молоді таланти до створення соціальної реклами в Україні.
Конкурс проводиться на території України з 1 січня 2011 року до 20 травня 2011 року.
-
25.01.2011 | Україна
Киев, 25 января 2011 – В Украине стартовала первая интернет-площадка для серьезных знакомств «Навсегда.ком» (Navsegda.com).
-
25.01.2011 | Країна-терорист
ЛОНДОН – Рыболовство в Кении обладает большим потенциалом для поддержки роста экономики страны посредством создания рабочих мест, привлечения иностранного капитала, поддержкой продовольственной безопасности, содействия программам, направленным на сокращение бедности. Однако этот потенциал пока требует развития.
-
25.01.2011 | Україна
24 января 2011г. стартовал прием проектов на Международный открытый конкурс «Direct Hit 2011». Прием продлится до 30 апреля, а уже 26 мая в рамках бизнес-форума «Дни Диалог Маркетинга в Украине» состоится публичная защита проектов, вошедших в шорт-лист Конкурса.
-
25.01.2011 | Україна
В сезоне Весна-Лето 2011 Reebok соединяет фитнес и уличный стиль, представляя новую версию коллекции Reebok Classics, полную новых историй, свежих силуэтов и современных стилей. Вобрав в себя дух Калифорнии, коллекция демонстрирует смелость и дерзость, всегда присущие линии Reebok Classics.
-
25.01.2011 | Україна
25 січня в прес-центрі ІнА «Українські Новини» відбулася відео-конференція на тему: «Імідж України 2010-2011».
В прес-конференції виступили Денис Богуш (Спеціаліст зі стратегічних комунікації та PR в політиці та бізнесі, Президент Bohush Communications ) та представник Германії - Томас Айхеліс (Всесвітньовідомий спеціаліст з PR, розробник стратегій поліпшення іміджу багатьох країн Європи і Азії, Президент ACHELIS & PARTNER GMBH PUBLIC RELATIONS ).
-
25.01.2011 | Навчання, освіта, наука, Культурні події, шоу-бізнес, Україна
1 січня 2011 року стартував всеукраїнський конкурс соціальної реклами «Я хочу жити саме ТАК!»
Взяти участь може кожен, кому 15 ? 35 років.
Організатором Конкурсу виступає редакція журналу «Довідник кадровика», Видавничий дім «МЕДІА-ПРО», для яких пріоритетними є розвиток професіоналізму в усіх галузях економіки та життя держави.
Конкурс проводиться з метою виховання молоді держави через створення соціальної реклами, яка закріплює загальнолюдські цінності: моральність, милосердя, дружелюбність, патріотизм, толерантність, почуття краси і гармонії.