БРСМ-Нафта
БРСМ-Нафта – торгова марка однієї з перших в пострадянській Україні мереж автозаправних комплексів, яку було створено у перший рік незалежності. Протягом 25 років географія мережі охопила усі населені пункти України та більшість міжміських автомобільних трас. Станом на перше півріччя 2017 року під торговою маркою працює 183 автозаправні комплекси.
Паливно-роздрібний бізнес під торговою маркою «БРСМ-Нафта»
Роздрібна торгівля автомобільним пальним
Основним видом господарської діяльності мережі автозаправних комплексів «БРСМ-Нафта» є роздрібна торгівля автомобільним пальним. Станом на 2017 рік карта імпорту мережі виглядає так:
ВАТ «Мозирський нафтопереробний завод» (м. Мозир, Білорусь);
ВАТ «Нафтан» (м. Полоцьк, Білорусь);
Rompetrol (Румунія);
Публічна компанія «ORLEN» (м. Мажейкяй, Литва);
Державне виробниче об’єднання «Белоруснефть».
За результатами лабораторних досліджень, що проводилися у 2015-2017 роках Інститутом Споживчих Експертиз (ІСЕ), якість пального, яке реалізується в мережі, повністю відповідає європейським стандартам.
З 21 жовтня 2016 року мережа автозаправних комплексів «БРСМ-Нафта» почала реалізацію фірмового автомобільного скрапленого газу під маркою PLUS, який у містить технологічну присадку Octimise V4050 Plus відомого британського виробника Innospec. За результатами експертних оцінок, фірмовий газ мережі має оптимальне співвідношення пропану-бутану, що сприяє більш повному згорянню суміші та підвищенню потужності двигуна.
Придорожні магазини продуктів харчування і товарів широкого вжитку
Для зручності клієнтів при 162 із 183 автозаправних комплексів мережі функціонують магазини продуктів харчування і товарів широкого вжитку. Більшість магазинів мають зони фаст-фуду із холодними та гарячими напоями, сандвічами та іншими стравами, що стануть у нагоді в дорозі. Постачальниками товарів до мережі магазинів є великі перевірені виробники, які застосовують системи контролю якості продукції. Усі продукти в магазинах при АЗК «БРСМ-Нафта» відповідають державним стандартам якості, що підтверджено відповідними документами.
Історія торгової марки «БРСМ-Нафта»
Датою заснування автозаправної мережі «БРСМ-Нафта» вважається 7 лютого 1992 року, коли український підприємець Андрій Біба відпустив клієнту перший літр бензину з паливно-роздавальної колонки автозаправної станції у місті Києві. Аналізуючи клієнтський досвід, підприємець поступово удосконалював стандарти обслуговування, які в подальшому склали основу сервісної культури мережі «БРСМ-Нафта».
У 1994-1995 роках бізнес торгової марки «БРСМ-Нафта» розширюється за рахунок оренди автозаправних станцій у Київській області. Зокрема, 7 січня 1995 року розпочала господарську діяльність автозаправна станція у селі Таценки. Весь прибуток від діяльності орендованих об’єктів було реінвестовано у розвиток бізнесу, завдяки чому вже 6 травня 1995 року відбулось придбання першої автозаправної станції. Тоді ж було прийняте рішення про реєстрацію торгової марки «БРСМ-Нафта». Протягом наступних років запроваджуються єдині європейські стандарти обслуговування клієнтів у мережі «БРСМ-Нафта». Було залучено провідних управлінців, які вбачали у торговій марці «БРСМ-Нафта» потужний потенціал розвитку паливного бізнесу..
ТОП-менеджмент мережі на чолі із засновником Андрієм Бібою застосовував до розвитку бізнесу два основні підходи: розширення географії ринкової присутності за рахунок оренди автозаправних станцій у фізичних та юридичних осіб та реінвестування 100% прибутків від їхньої діяльності у покращення сервісу та стандартів обслуговування клієнтів. Це забезпечило швидкі темпи зростання мережі та значне збільшення кількості клієнтів.
У першій половині 2000-х років мережа нараховувала вже понад 20 автозаправних комплексів. У розпал світової фінансової кризи, який негативно вплинув і на паливний ринок України, відбулося знецінення великої кількості поодиноких, не мережевих автозаправних об’єктів, які не мали системного підходу до управління, більшість з яких припинили свою діяльність. Команда мережі «БРСМ-Нафта» орендувала такі об’єкти, здійснювала модернізацію, перебудовуючи їх у комплекси за європейським зразком відповідно до стандартів мережі. В результаті вони перетворилися на рентабельні автозаправні комплекси, що дозволило власнику торгової марки «БРСМ-Нафта» здійснювати подальше розширення мережі та вдосконалювати рівень надання послуг.
У 2010 році по Україні працює вже 34 автозаправні комплекси бренду «БРСМ-Нафта» за єдиними корпоративними стандартами. Менеджмент мережі не припиняє докладати зусиль до подальшого її розширення. За рік почали роботу ще 7 АЗК у Харківській області та 3 – у Полтавській. Крім кількісних показників розвитку мережа продовжує вдосконалювати якість сервісу: при автозаправних комплексах відкриваються міні-маркети супутніх товарів, що на той час було новим трендом паливного рітейлу.
У 2012 році успіх паливного бренду було відзначено у Списку 200 найбільших компаній за версією журналу Forbes, у якому мережа «БРСМ-Нафта» посіла 98 місце. Це підштовхнуло засновника та ідеолога торгової марки до розробки і впровадження єдиного корпоративного стилю, згідно якого почали оформлюватися усі об'єкти мережі.
У 2012-2013 роках «БРСМ-Нафта» стала мережею сучасних клієнторієнтованих автозаправних комплексів з рівнем сервісу європейського зразку. Окрім покупки супутніх товарів, автовласники мають змогу приготувати кавові напої та вживати якісні гарячі страви швидкого приготування у спеціальних зонах на автозаправних комплексах. Додатковими перевагами сервісу для клієнтів «БРСМ-Нафта» стають: програма лояльності, систематичні дисконтні акції, безкоштовні послуги безпровідного Інтернету Wi-Fi, термінали для зарядки мобільних пристроїв.
У цей період в мережі було запроваджено дві новації, покликані вивести бренд «БРСМ-Нафта» у лідери ринку. Перше, це виведення на ринок нового для України бензину с додаванням біоетанолу, який отримується в процесі переробки рослинної сировини (кукурудзи, цукрової тростини) для зменшення шкідливості викидів у повітря. І, друге - унікальна на тогочасному ринку паливного рітейлу програма лояльності під назвою «PLUS», автором ідеї та концепції якої був засновник торгової марки «БРСМ-Нафта». Завдяки програмі клієнти мережі мають можливість отримувати реальну фіксовану знижку на пальне у грошовому еквіваленті. Ця програма визнана найкращою на українському ринку, як експертами, так і автовласниками.
Підтвердженням правильності обраної стратегії просування на ринку та її втілення командою мережі став показник її бізнес-розвитку на кінець 2014 року: 140 автозаправних комплексів під торговою маркою «БРСМ-Нафта». У 2015 році управлінська політика мережі не змінилась, а ключовим її досягненням залишалася здатність утримувати доступні ціни на всі види пального, незважаючи на кон’юнктурні цінові коливання на нафтопродукти у світі. І протягом 2015-2017 років на фоні інших гравців паливного ринку мережа «БРСМ-Нафта» утримує реально ринкові ціни. За фінансовими показниками її операційної компанії на цей період припадає найактивніша фаза бізнес-розвитку мережі. Це було відмічено у рейтингу «ТОП-100 найбільших платників податків за сумою сплати податкових платежів до зведеного бюджету України», у якому станом на 1 липня 2016 року мережа «БРСМ-Нафта» посіла 77 місце.
Станом на перше півріччя 2017 року мережа складається вже з 183 автозаправних комплексів, 162 з яких мають магазини з продажу супутніх товарів широко вжитку. За цими показниками мережа замикає п’ятірку лідерів вітчизняного ринку роздрібного продажу автомобільного пального.
Ключові фізичні і юридичні особи, пов'язані з торговою маркою «БРСМ-Нафта:
Засновником торгової марки «БРСМ-Нафта» є громадянин України Андрій Біба.
Оператором господарської діяльності автозаправних комплексів під брендом «БРСМ-Нафта» є компанія «Євро Пауер».
Соціальна відповідальність
Автозаправна мережа під торговою маркою «БРСМ-Нафта» є соціально відповідальною компанією, яка підтримує традиції доброчинності та благодійництва. Це має вияв у широкому спектрі проектів, таких як матеріальна і моральна підтримка вихованців дитячих інтернатів Одеської, Черкаської і Житомирської областей України. Окрім проблем сирітства мережа популяризує здоровий спосіб життя через фінансову підтримку спортивних організацій, зокрема Федерації стронгмену України і Федерації академічного веслування у Херсонській області. У 2017 році компанія спрямовує зусилля у новий вектор соціальної активності – підтримку науково-дослідницьких ініціатив молоді з метою збагачення інтелектуального потенціалу української нації.
Компанія сприяє духовному просвітництву через православні храми в Україні і закордоном, ктитором яких є її засновник Андрій Біба. Під його патронатом здійснюється храмобудівництво, реконструюються храмові приміщення, оновлюється їхнє оздоблення та іконостаси. В Україні за ініціативою засновника мережі опікувані ним храми на систематичній основі матеріально і молитовно підтримують онкохворих людей, вихованців дитячих будинків сімейного типу, членів Українського товариства сліпих та підопічних державних органів соціального захисту (осіб похилого віку та з особливими потребами). Заслуги благодійника перед православним суспільством неодноразово відзначалися високими церковними нагородами.
На початку антитерористичної операції на сході України автозаправна мережа «БРСМ-Нафта» у Києві розпочала програму продовольчого забезпечення переселенців з тимчасово окупованих територій Донецької та Луганської областей. Волонтерами програми виступили працівники мережі, які продуктами харчування та психологічно підтримують понад 3000 співвітчизників.
Контактна особа: Александр Скрипченко
Телефон: 0442203111
E-mail: [email protected]
Сайт: http://www.brsm-nafta.com/