Залізничники продовжують втілювати програму модернізації та оновлення рухомого складу приміських електро- та дизель-поїздів. Упродовж поточного року на ВАТ «Київський електровагоноремонтний завод» (КВРЗ) планується модернізувати 35 електропоїздів постійного і змінного струму. 18 дизель-поїздів пройдуть капітальний ремонт на ВАТ «КВРЗ», підприємстві «Експрес» (м. Жмеринка) та Конотопському заводі з ремонту дизель-поїздів.
Крім цього, за планом капітальних інвестицій у 2007 році на залізничних магістралях має з’явитися 14 електропоїздів та 3 дизель-поїзда.
Модернізація одного електропоїзда на ВАТ «Київський електровагоноремонтний завод» триває 2-2,5 місяців.
При виконанні капітального ремонту використовуються нові, негорючі матеріали, встановлюються більш зручні сидіння, вікна, виконані за сучасними технологіями, нові санітарні вузли. Нові електрички мають вагон-бар, купе провідника, зручні ергономічні крісла, вагони обладнані трьома тамбурними виходами, жалюзями, телевізорами.
Модернізація подовжує термін експлуатації поїзду ще на 15 років і коштує втричі дешевше ніж новий поїзд.
Відновлення електропоїзда, що складається з 10 вагонів, коштує 5,5 млн. грн., а відновлення дизель-поїзда близько 2,5 млн. грн.
Довідково:
• Загалом на залізницях України у приміському сполученні експлуатується 335 електропоїздів та 172 дизель-поїзда.
• У 2006 році Укрзалізниця перевезла в приміському сполученні 522,2 млн. пасажирів, у 2005 - 518,4 млн. пасажирів.
• У 2007 році Укрзалізницею передбачено збільшення пасажирообігу на 3,2%.
• В електропоїздах працюють 3,5 тисячі провідників.
• Термін експлуатації дизель-поїзду складає 20 років, електропоїзду - 28 років, після цього передбачено проведення капітального ремонту з подовженням терміну служби та переоснащенням інтер’єру.
Управління взаємодії зі ЗМІ Укрзалізниці
Тел.: (044) 465-24-28 (-24-38), ф. 465-24-39
[email protected]а
www.uz.gov.ua