6 листопада на центральних телеканалах України розпочалася трансляція нового ролика ТМ «Оболонь». Рекламна кампанія бренду триватиме до кінця 2006 року.
Ідея
Україна за сучасними міркам - ще досить молода держава. Але головне - зроблений перший крок на шляху змін на краще. Ми навчилися поважати себе та оточуючих, ми стали більше довіряти одне одному. Поступово наближаємо наше життя до європейських стандартів.
За 15 років змінилася наша країна, змінилися ми, українці. Україна розвивається і прямує вперед: покращується життя, зростає добробут населення. Ці зміни дуже важливі і провідну роль в цьому процесі відіграють такі національні виробники, як компанія «Оболонь».
Мета нової рекламної кампанії ТМ «Оболонь» - показати взаємодію українського продукту та споживача, яка надає динаміки поступальному розвитку нашої держави.
Сюжет
На телеканали одночасно виходять ! три версії рекламного ролика. В них обігрується одразу декілька ситуацій, в яких щодня може опинитися будь-яка людина. Наприклад, компанія хлопців намагається перейти дорогу. Постійний потік машин не дозволяє їм це зробити. Але водій все ж таки зупиняється і пропускає пішоходів.
Ця, здавалося б, буденна дрібниця, має чимале значення. Зміна у ставленні в українців один до одного вселяє оптимізм та надію на краще майбутнє. Цьому сприяє та завжди сприятиме «Оболонь»: ми ще довго будемо захоплюватися іноземними автомобілями, але завжди питимемо тільки рідне, українське пиво.
Команда
Над створенням ролика працювали режисер Джоні Бота (ПАР), продюсер Ірина Юрченко (Україна), Production House Gulliver Film та служба маркетингу компанії «Оболонь»: директор Олена Гарбарчук, заступник директора Віталій Ткаченко, бренд-менеджер Вікторія Влазнєва.
Саундтрек
Мелодія була взята з попереднього ролика «Міста». Укра! їнська народна пісня, близька серцю кожного українця, гармоній! но вписа лася в сюжетну лінію. Звукова доріжка дуже сподобалась нашим споживачам ще в попередній рекламній кампанії і тому було прийняте рішення використати її в новому ролику.
Додатково
Рекламний ролик транслюватиметься з 6 листопада до кінця 2006 року на центральних каналах України. Паралельно буде використовуватись загальноіміджева комунікація і традиційне для «Оболоні» футбольне спонсорство.