За словами Генерального директора Укрзалізниці Володимира Козака попередньою причиною сходження вагонів поїзда сполученням Дніпропетровськ-Київ стало несанкціоноване втручання в роботу стрілочного переводу.
Зокрема, на вал електроприводу стрілочного переводу була намотана мотузка з метою спроби переведення стрілки. «На кожному стрілочному переводі є електромеханічний привод, який рухає стрілку вправо чи вліво для переводу поїзда з однієї колії на іншу. Була розкрита кришка, намотана мотузка на вал цього приводу і таким чином стрілка була переведена», - зазначив сьогодні Володимир Козак на брифінгу у Києві. Розшифровка системи, яка контролює роботу зв’язку та проходження поїздів, показала, що рейки на стрілочному переводі розвели, після того, як машиніст проїхав на зелене світло семафора і не бачив загрози. За словами Володимира Козака, якби стрілка втратила контроль раніше – для машиніста загорілось би червоне світло і він би застосував екстрене гальмування.
«Відстань від вхідного сигналу до стрілки - 650 метрів. Машиніст цю відстань проїхав за 21 секунду. Цього часу зловмисникам вистачило, щоб частково розвести рейки. Через що відбулося сходження електровоза і за ним 5 вагонів», - зазначив Генеральний директор Укрзалізниці Зараз правоохоронні органи разом із залізничниками розслідують причини транспортної пригоди. На місці сходження вагонів тривають відновлювальні роботи. Залізничники сподіваються, що до кінця дня рух на цій ділянці буде відновлено. Поки рух потягів на даному напрямку організовано в об’їзд за маршрутом Київ - Миронівка - Фастів.
Управління взаємодії зі ЗМІ Укрзалізниці
Тел.:(044) 465-24-28 (-21-24-38), ф. 465-24-39