25 квітня 2007 року розпочалася нова рекламна кампанія ТМ «Оболонь», основу якої склали телевізійний ролик і реклама на зовнішніх носіях в тридцяти містах України.
Ідея
З давніх-давен Україна славилась своїми безкраїми просторами, неповторними пейзажами та глибокими традиціями. Але за буденними клопотами та повсякденністю чимало людей забуває, у якій прекрасній країні ми живемо. Мета нової рекламної кампанії ТМ «Оболонь» полягала в тому, щоб через серію рідних і впізнаваних образів розкрити «характер» нашої країни і нагадати людям про все те найдорожче, що іноді забувається. Ролик немов би знову відкриває неповторну Україну, якій нема аналогів у всьому світі.
За словами бренд-менеджера ТМ «Оболонь» Антоніни Осиховської, «працюючи над роликом, ми намагалися донести до всіх українців, що «Оболонь» – не тільки пиво твоєї Батьківщини, а насамперед – символ України і через асоціативні образи підкреслити цей зв’язок». ! Костянтин Федорів, маркетинг-директор агентства Adam Smith Advertising розповів, що «основна задача маркетологів компанії та агентства полягала в підтримці вдалого позиціювання ТМ «Оболонь». Від роликів, які пояснюють ідею бренду, ми повинні були перейти до більш розкутого креативу з позитивним настроєм, що відповідає пиву, як продукту».
Сюжет
Емоційно насичений сюжет ролика є логічним продовженням концепції «Пиво твоєї Батьківщини». Перед творчою групою стояла задача продовжити цю комунікацію, але при цьому змінити тональність рекламного повідомлення. Сюжетний ряд напрочуд простий і разом з тим – неймовірно яскравий. Приголомшлива й вражаюча за своєю красою природа, переповнені позитивними емоціями люди та рідне пиво «Оболонь» – все це разом взяте уособлює Україну. Радісний крик футбольних вболівальників – ЦЕ ЇЇ ГОЛОС. Захопливий вигин річки – ЦЕ ЇЇ ТАЛІЯ. Весела компанія молодих людей, які п’ють пиво «Оболонь», – ЦЕ ЇЇ СМІХ. Шторм, ! могутні хвилі, які з силою розбиваються об каміння, – ЦЕ ЇЇ ХА! РАКТЕР. Хмари, грім, блискавка – ЦЮ ПІСНЮ ВОНА СПІВАЄ В ТРАВНІ. Залите сонцем поле ячменю – ЦЮ СУКНЮ ВОНА ОДЯГАЄ КОЖНОЇ ОСЕНІ . Стела на трасі з написом «Київ» – ЦЕ ЇЇ СЕРЦЕ. Панорама Печерської Лаври – ЦЕ ЇЇ ДУША. Бокал прохолодного пива «Оболонь» – ЦЕ ЇЇ ПИВО.Скажіть, як можна її не любити?!
Саундтрек
На відміну від попередніх сюжетів «Оболонь. Пиво твоєї Батьківщини», в цьому ролику була використана нова звукова доріжка - українська народна пісня в сучасній обробці «Вийди, вийди, Іванку».
Додатково
Вже вдруге для участі у зйомках рекламних роликів пива «Оболонь» замість професійних акторів «Оболонь» запрошуються співробітники компанії. Цього разу в акторському амплуа виступили Віталій Сірик, хімік виробничої лабораторії та Дмитро Барсуков, інженер-комплектатор відділу імпорту служби зовнішньоекономічних зв’язків.
Команда
ЗАТ «Оболонь»:Ол! ена Гарбарчук – директор з маркетингу Віталій Ткаченко – заступник директора з маркетингуВікторія Влазнєва – бренд-менеджер ТМ «Оболонь» Антоніна Осиховська - бренд-менеджер ТМ «Оболонь»
Студія «Ессе Хауз продакшн»
Макс Сметана - режисер
РА Adam Smith Advertising:
Влад Ворожбієв - креативний директор
Володимир Кононський - арт-директор
Яна Картун - продюсер
Юлія Замостяна - керівник проекту
Диктор – Ігнатуша
Нова рекламна кампанія «Пива нашої Батьківщини» (4.2 Mb, mpg)