14 травня у Національному академічному театрі ім. І.Франка відбулося урочисте закриття VII Міжнародного конкурсу з української мови.
Цей масовий мовний марафон, який розпочався 9 листопада 2006 року в Чернігові, має на меті сприяння утвердженню державного статусу української мови, піднесення її престижу серед молоді, виховання пошани до традицій і культури українського народу. В Сьомому конкурсі взяли участь понад 5 млн. учасників: школярів, учнів ПТУ, технікумів, коледжів, студентів ВУЗів.
Водночас з Україною конкурс відбувся у 23 країнах світу. Одним з меценатів конкурсу другий рік поспіль виступає акціонерне товариство «Оболонь». За словами президента ЗАТ «Оболонь» Олександра Слободяна, національний виробник, яким є компанія «Оболонь», звичайно ж, не може бути байдужим до маcштабних національних, навіть з повним правом можна сказати націєтворчих проектів на зразок цього мовного марафону. Це справ! ді надзвичайно важливо, що він є, що в різних кінцях України, а також у діаспорі, школярі й студенти змагаються в знанні державної мови. Звичайно ж, це сприяє - і таки дуже відчутно - піднесенню її престижу і вихованню дорогоцінного почуття патріотизму. Як бачиться. За сім років мовний турнір став і надзвичайно престижним і популярним. І саме виходячи з цього наша компанія підтримує його. Школярі, студенти і вчителі, відзначені преміями ЗАТ «Оболонь», на сьогодні вже є у Криму і в Галичині, на Слобожанщині й на Донбасі, на Буковині й на Наддніпрянщині. А ще є вони і в Росії та в Казахстані, в країнах Балтії та в Молдові, в Білорусі та в державах Закавказзя. Я твердо переконаний: надзвичайно багато в національному будівництві залежить не лише від влади, а й від громадськості, від тих, хто представляє недержавний сектор. Якби в нас було побільше таких ідей, як Міжнародний конкурс з української мови, і якби ті ідеї втілювалися так наполегливо й послідовно, як це ми бач! имо з нашим марафоном, то й ситуація з українською мовою, укра! їнською культурою в нас була б значно кращою. Я твердо переконаний: нинішні школярі й студенти - це вже зовсім інше покоління. Вони виростають і формуються вже за нових політичних умов. Ми можемо сприяти їхньому національному вихованню. Однією з таких можливостей для цього бачу наш конкурс. Наголошую - саме «наш», бо почуваюся відповідальним за цю справу, як і за все, що відбувається у нашій державі при нас та після нас. Адже свій громадянський та національний обов’язок нікому тимчасово чи назовсім не передаси. Завтрашній день України залежить передусім від кожного з нас сьогодні. І що активнішими в утвердженні українських пріоритетів ми будемо, то швидше наша держава ставатиме справді національною і справді європейською. Міжнародний конкурс з української мови дає дорогоцінну можливість саме кожному долучитися до такої патріотичної роботи. Одні можуть стати меценатами, інші учасниками турнірів чи загальнонаціонального диктанту єдності, треті пропагандистами турніру, четверті.! .. Зрештою, аби добра воля й громадська активність - усім знайдеться важлива робота.
* * *
Міжнародний конкурс з української мови проводиться всьоме. В ньому беруть участь школярі, учні і студенти в Україні та за кордоном. Організатори: Ліга українських меценатів, Міністерство освіти і науки України, Міністерство культури і туризму України, Міністерство оборони України, Міністерство закордонних справ України. Спонсори: ЗАТ «Оболонь», «Фармацевтична фірма Дарниця», «Експрес банк», Благодійна фундація лікаря Берсенєва, Інститут літератури НАНУ та приватні жертводавці з української діаспори.
ЗАТ «Оболонь» презентує новий український анімаційний мультфільм «Живчик та його друзі» В травні 2007 року успішно завершена робота над всеукраїнським соціальним проектом - вітчизняним мультсеріалом «Живчик та його друзі». Новий анімаційний продукт складається з 12-ти серій, які з 21 травня демонструються в ранковому ефірі на каналі «1+1». Кризовий стан, у якому перебуває вітчизняна анімація, негативно позначається на підростаючому поколінні. Діти сьогодні не мають доступу до якісного українського анімаційного продукту, натомість їм нав’язуються мультфільми іноземного виробництва, чужі нашій ментальності, які не завжди є корисними і пізнавальними. Свого часу ТМ «Живчик» створювалася як смачний і корисний напій. За словами його автора - президента ЗАТ «Оболонь» Олександра Слободяна, «перед нами стояло завдання створити продукт, однаковою мірою корисний, смачний і цікавий для споживачів різного віку. Вдало підібраний образ і назва напою визначили його подальшу популярність». Маючи дос! від проведення масштабних дитячих проектів, ТМ «Живчик» виступила ініціатором створення абсолютно нового українського анімаційного продукту.
Головними героями мультфільму стали Живчик та його друзі - Лимончик і Грушка. «Живчик» вже давно перестав бути просто смачним напоєм. Сьогодні це національний улюбленець. «Живчик» є організатором і спонсором масштабних конкурсів і дитячих свят, він став другом багатьох дітей. Ми регулярно отримуємо листи з малюнками й віршами, героєм яких є «Живчик», тому і прийняли рішення зробити цього героя анімаційним і наповнити його життя новими й цікавими пригодами», - повідомив начальник відділу маркетингу ринку напоїв ЗАТ «Оболонь» Павло Шевчук.
Напій «Живчик» з’явився у 1999 році і завдяки своїм унікальним смаковим і корисним властивостям одразу ж здобув популярність серед дітей та дорослих. Вже тоді! з українськими анімаційними студіями розпочались переговори п! ро створ ення мультфільму. І тільки у 2006 році були відібрані сім професійних команд, серед яких був проведений тендер на право втілити в анімаційному образі героя Живчика.
Перемогу в тендері здобула компанія «Sakhaltuev Production». Концепція бренду з трьох напоїв на основі яблук, груш і лимону підказала сюжет для майбутнього мультсеріалу. Протягом року під керівництвом українського режисера над мультфільмом працювала міжнародна команда професіоналів чисельністю понад 50 осіб. Творцям серіалу вдалося акумулювати потенціал видатних майстрів анімації, для того щоб створити продукт, гідний українських дітей. Перші серії «Живчика та його друзів» побачили світ в грудні 2006 року.
«Ми з задоволенням працювали над цим проектом, бо він дозволив не лише реалізувати творчий потенціал нашої команди, але й запропонувати українському ринку анімації новий, професійний продукт», - заявив Адріан Сахалтуєв, генеральни! й продюсер компанії «Sakhaltuev Production». Автор концепції ТМ «Живчик» Олександр Слободян впевнений, що мультсеріал про пригоди Живчика сподобається українським дітям «Це надихне нас на подальшу творчість і, можливо, дозволить з часом зняти продовження серіалу, яке грунтуватиметься на дитячих враженнях та історіях. Мультиплікаційний серіал «Живчик та його друзі» демонструється на каналі «1+1» в програмі «Сніданок з «1+1» з 21 травня до 5 червня о 6:55, а з 4 червня до 19 червня - о 8:10.
***
Перший напій під ТМ «Живчик» вийшов на вітчизняний ринок у 1999 році. Сьогодні бренд представлений напоями “Живчик”, “Живчик Лимон”, “Живчик Унік”, “Живчик Груша”. Протягом останніх років у межах стратегії розвитку ТМ «Живчик» був реалізований ряд соціальних програм, метою яких було пропагування здорового способу життя й! споживання якісних, натуральних і корисних для здоров’я напо! їв.
Програма «Живчик Старти» (2004 рік): об’єднала учнів 545 шкіл у найбільших містах України (Києві, Харкові, Львові, Одесі, Донецьку і Дніпропетровську). У межах програми проходили «уроки здоров’я» й конкурс малюнків. Переможці отримали запрошення взяти участь у фінальному спортивному змаганні в Києві. Програма «Живчик-Ліга» (2006 рік): розроблена з метою ознайомлення дітей з корисними властивостями напою «Живчик», а також заохочення їх до активної участі і спортивних іграх. Переможці отримали цінні подарунки. Міні-шоу «Вступні уроки»: розраховане на учнів молодших класів, проводилося у форматі звичайних занять тривалістю 45 хвилин. Протягом уроків діти спілкувалися з героєм-Живчиком, який організовував для них цікаві вікторини, інтелектуальні ігри, спортивні змагання. Спонсорство «Новорічної ялинки» у палаці культури «Україна» (2006 рік), де Живчик та інші дитячі герої приймали участь у новорічній виставі.