Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 1 1 0 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[340] Національний виробник підтримує національний проект

24.05.2007 | Культурні події, шоу-бізнес, Україна

14 травня у Національному академічному театрі ім. І.Франка відбулося урочисте закриття VII Міжнародного конкурсу з української мови.

Цей масовий мовний марафон, який розпочався 9 листопада 2006 року в Чернігові, має на меті сприяння утвердженню державного статусу української мови, піднесення її престижу серед молоді, виховання пошани до традицій і культури українського народу. В Сьомому конкурсі взяли участь понад 5 млн. учасників: школярів, учнів ПТУ, технікумів, коледжів, студентів ВУЗів.

Водночас з Україною конкурс відбувся у 23 країнах світу. Одним з меценатів конкурсу другий рік поспіль виступає акціонерне товариство «Оболонь». За словами президента ЗАТ «Оболонь» Олександра Слободяна, національний виробник, яким є компанія «Оболонь», звичайно ж, не може бути байдужим до маcштабних національних, навіть з повним правом можна сказати націєтворчих проектів на зразок цього мовного марафону. Це справ! ді надзвичайно важливо, що він є, що в різних кінцях України, а також у діаспорі, школярі й студенти змагаються в знанні державної мови. Звичайно ж, це сприяє - і таки дуже відчутно - піднесенню її престижу і вихованню дорогоцінного почуття патріотизму. Як бачиться. За сім років мовний турнір став і надзвичайно престижним і популярним. І саме виходячи з цього наша компанія підтримує його. Школярі, студенти і вчителі, відзначені преміями ЗАТ «Оболонь», на сьогодні вже є у Криму і в Галичині, на Слобожанщині й на Донбасі, на Буковині й на Наддніпрянщині. А ще є вони і в Росії та в Казахстані, в країнах Балтії та в Молдові, в Білорусі та в державах Закавказзя. Я твердо переконаний: надзвичайно багато в національному будівництві залежить не лише від влади, а й від громадськості, від тих, хто представляє недержавний сектор. Якби в нас було побільше таких ідей, як Міжнародний конкурс з української мови, і якби ті ідеї втілювалися так наполегливо й послідовно, як це ми бач! имо з нашим марафоном, то й ситуація з українською мовою, укра! їнською культурою в нас була б значно кращою. Я твердо переконаний: нинішні школярі й студенти - це вже зовсім інше покоління. Вони виростають і формуються вже за нових політичних умов. Ми можемо сприяти їхньому національному вихованню. Однією з таких можливостей для цього бачу наш конкурс. Наголошую - саме «наш», бо почуваюся відповідальним за цю справу, як і за все, що відбувається у нашій державі при нас та після нас. Адже свій громадянський та національний обов’язок нікому тимчасово чи назовсім не передаси. Завтрашній день України залежить передусім від кожного з нас сьогодні. І що активнішими в утвердженні українських пріоритетів ми будемо, то швидше наша держава ставатиме справді національною і справді європейською. Міжнародний конкурс з української мови дає дорогоцінну можливість саме кожному долучитися до такої патріотичної роботи. Одні можуть стати меценатами, інші учасниками турнірів чи загальнонаціонального диктанту єдності, треті пропагандистами турніру, четверті.! .. Зрештою, аби добра воля й громадська активність - усім знайдеться важлива робота.

* * *

Міжнародний конкурс з української мови проводиться всьоме. В ньому беруть участь школярі, учні і студенти в Україні та за кордоном. Організатори: Ліга українських меценатів, Міністерство освіти і науки України, Міністерство культури і туризму України, Міністерство оборони України, Міністерство закордонних справ України. Спонсори: ЗАТ «Оболонь», «Фармацевтична фірма Дарниця», «Експрес банк», Благодійна фундація лікаря Берсенєва, Інститут літератури НАНУ та приватні жертводавці з української діаспори.

ЗАТ «Оболонь» презентує новий український анімаційний мультфільм «Живчик та його друзі» В травні 2007 року успішно завершена робота над всеукраїнським соціальним проектом - вітчизняним мультсеріалом «Живчик та його друзі». Новий анімаційний продукт складається з 12-ти серій, які з 21 травня демонструються в ранковому ефірі на каналі «1+1». Кризовий стан, у якому перебуває вітчизняна анімація, негативно позначається на підростаючому поколінні. Діти сьогодні не мають доступу до якісного українського анімаційного продукту, натомість їм нав’язуються мультфільми іноземного виробництва, чужі нашій ментальності, які не завжди є корисними і пізнавальними. Свого часу ТМ «Живчик» створювалася як смачний і корисний напій. За словами його автора - президента ЗАТ «Оболонь» Олександра Слободяна, «перед нами стояло завдання створити продукт, однаковою мірою корисний, смачний і цікавий для споживачів різного віку. Вдало підібраний образ і назва напою визначили його подальшу популярність». Маючи дос! від проведення масштабних дитячих проектів, ТМ «Живчик» виступила ініціатором створення абсолютно нового українського анімаційного продукту.

Головними героями мультфільму стали Живчик та його друзі - Лимончик і Грушка. «Живчик» вже давно перестав бути просто смачним напоєм. Сьогодні це національний улюбленець. «Живчик» є організатором і спонсором масштабних конкурсів і дитячих свят, він став другом багатьох дітей. Ми регулярно отримуємо листи з малюнками й віршами, героєм яких є «Живчик», тому і прийняли рішення зробити цього героя анімаційним і наповнити його життя новими й цікавими пригодами», - повідомив начальник відділу маркетингу ринку напоїв ЗАТ «Оболонь» Павло Шевчук.

Напій «Живчик» з’явився у 1999 році і завдяки своїм унікальним смаковим і корисним властивостям одразу ж здобув популярність серед дітей та дорослих. Вже тоді! з українськими анімаційними студіями розпочались переговори п! ро створ ення мультфільму. І тільки у 2006 році були відібрані сім професійних команд, серед яких був проведений тендер на право втілити в анімаційному образі героя Живчика.

Перемогу в тендері здобула компанія «Sakhaltuev Production». Концепція бренду з трьох напоїв на основі яблук, груш і лимону підказала сюжет для майбутнього мультсеріалу. Протягом року під керівництвом українського режисера над мультфільмом працювала міжнародна команда професіоналів чисельністю понад 50 осіб. Творцям серіалу вдалося акумулювати потенціал видатних майстрів анімації, для того щоб створити продукт, гідний українських дітей. Перші серії «Живчика та його друзів» побачили світ в грудні 2006 року.

«Ми з задоволенням працювали над цим проектом, бо він дозволив не лише реалізувати творчий потенціал нашої команди, але й запропонувати українському ринку анімації новий, професійний продукт», - заявив Адріан Сахалтуєв, генеральни! й продюсер компанії «Sakhaltuev Production». Автор концепції ТМ «Живчик» Олександр Слободян впевнений, що мультсеріал про пригоди Живчика сподобається українським дітям «Це надихне нас на подальшу творчість і, можливо, дозволить з часом зняти продовження серіалу, яке грунтуватиметься на дитячих враженнях та історіях. Мультиплікаційний серіал «Живчик та його друзі» демонструється на каналі «1+1» в програмі «Сніданок з «1+1» з 21 травня до 5 червня о 6:55, а з 4 червня до 19 червня - о 8:10.

***

Перший напій під ТМ «Живчик» вийшов на вітчизняний ринок у 1999 році. Сьогодні бренд представлений напоями “Живчик”, “Живчик Лимон”, “Живчик Унік”, “Живчик Груша”. Протягом останніх років у межах стратегії розвитку ТМ «Живчик» був реалізований ряд соціальних програм, метою яких було пропагування здорового способу життя й! споживання якісних, натуральних і корисних для здоров’я напо! їв.

Програма «Живчик Старти» (2004 рік): об’єднала учнів 545 шкіл у найбільших містах України (Києві, Харкові, Львові, Одесі, Донецьку і Дніпропетровську). У межах програми проходили «уроки здоров’я» й конкурс малюнків. Переможці отримали запрошення взяти участь у фінальному спортивному змаганні в Києві. Програма «Живчик-Ліга» (2006 рік): розроблена з метою ознайомлення дітей з корисними властивостями напою «Живчик», а також заохочення їх до активної участі і спортивних іграх. Переможці отримали цінні подарунки. Міні-шоу «Вступні уроки»: розраховане на учнів молодших класів, проводилося у форматі звичайних занять тривалістю 45 хвилин. Протягом уроків діти спілкувалися з героєм-Живчиком, який організовував для них цікаві вікторини, інтелектуальні ігри, спортивні змагання. Спонсорство «Новорічної ялинки» у палаці культури «Україна» (2006 рік), де Живчик та інші дитячі герої приймали участь у новорічній виставі.

Коментувати
Facebook ::

Пресс-релиз

Пресс-релиз

E-mail: [email protected]
Сайт:

До компанії



Найновіші релізи