Понад 700 вантажних вагонів виготовлено цього року на вагоноремонтних заводах Укрзалізниці.
Про це повідомив заступник Генерального директора Укрзалізниці Микола Сергієнко під час Другої Міжнародної науково-практичної конференції „Проблеми економіки та управління на залізничному транспорті” у м. Судак. За його словами до кінця цього року передбачається виготовити ще чотири тисячі одиниць рухомого складу. «Укрзалізниця прийняла рішення організувати виробництво напіввагонів та вагонів на своїх вагоноремонтних заводах. Ми можемо контролювати весь процес виробництва, умови та терміни поставок цих вагонів», - зазначив Микола Сергієнко.
Він також повідомив, що фахівці Укрзалізниці спільно з науковцями продовжують розробляти та виробляти нові зразки рухомого складу.
Так, зокрема, в серійне виробництво вже запущений електровоз постійного струму Д-1. За словами Миколи Сергієнка аналогів такому електровозу в Україні немає. Серед новинок, розроблених за участі Укрзалізниці, також пасажирський електровоз з асинхронним приводом ДС-3 та дизель-поїзд з асинхронним приводом. Зараз 3 таких дизель-поїзда експлуатуються на Одеській залізниці. До кінця року за словами Миколи Сергієнка планується закупити ще 3 таких дизель-поїзда. «Укрзалізниця інвестує власні кошти в розробку нових зразків рухомого складу для залізниць України. Треба зазначити, що дослідний зразок у 2,5 рази дорожчий ніж серійний. І випустити його у виробництво можна лише через 3-4 роки. Однак, це за підрахунками фахівців дозволить залізницям в перспективі оновити свій парк рух складу», - зазначив заступник Генерального директора Укрзалізниці.