Протягом минулого тижня збитки Придніпровської залізниці від втручання сторонніх осіб склали більше 282 тис. грн. Нагадуємо, що інциденти стались 23 та 29 червня 2007 року на перегонах Івківка - Славгород-Південний та Іларіонове – Ігрень Придніпровської залізниці.
В обох випадках причиною сходу вантажних вагонів було втручання сторонніх осіб у роботу залізничників, а саме крадіжка металобрухту з вагонів під час руху поїзда та попадання його під колеса поїзду. На щастя під час обох аварій обійшлось без жертв. Рух поїздів на місцях сходження вантажних вагонів було відновлено менше, аніж за півдоби, але проведення відновлювальних робіт стало затримкою руху поїздів на даних ділянках. Підозрювані у інциденті, що стався 29 червня на перегоні Іларіонове – Ігрень вже затримані, проти них порушено кримінальні справи. Наразі, ведеться розслідування. У свою чергу Укрзалізниця неодноразово зверталася до Верховної Ради України з метою підвищити карну та адміністративну відповідальність причетних до розкрадання вантажів на залізничному транспорті. Довідково: Розкрадання вантажів залишається однією з найбільших проблем для залізниць України. Так, за підсумками 2006 року загальна сума, яка виплачена залізницями за претензіями та позовами вантажовідправників склала близько 5 млн. грн. Найбільший збиток від розкрадань зазнає Придніпровська залізниця – понад 2 млн. грн. Особливо розкраданню підлягають металопродукція та металобрухт. Збитки від таких крадіжок склали 45% загальних збитків Укрзалізниці від не збережених перевезень. Підґрунтям для цього є існування легальних та нелегальних пунктів прийому металобрухту, які є каналами реалізації викраденого металу та металобрухту. М’якість нині діючого законодавства дає можливість крадіям уникати карної відповідальності за скоєні злочини. Вкравши вантажу на суму до 600 грн., крадії підлягають лише адміністративній відповідальності. Прес-служба Придніпровської залізниці