23 лютого 2007 року компанія Nestlé, світовий лідер по виробництву продуктів харчування, підбила підсумки діяльності в Україні за 2006 рік. Загальний обсяг продажів компанії на українському ринку в 2006 році збільшився на 20% у порівнянні 2005 роком і склав 1,97 млрд. грн. В 2006 році група компаній Nestlé в Україні внесла в державний бюджет 181 млн. грн. податків.
Бізнес Nestlé в Україні представлений наступними напрямками: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси), дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корми для домашніх тварин, а також морозиво.
Nestlé зберегла позиції лідера у цих сегментів ринку України. Обсяг продажів кави й напоїв зріс на 15% і склав 552 млн. грн. Загальна частка Nescafe на українському ринку кави зросла з 24,8% в 2005 до 25,5% в 2006 році.
Частка ринку кави Nescafe Classic у сегменті середньої цінової категорії розчинної кави збільшилася в 2006 році до 37% у порівнянні з 35,4% роком раніше. Частка кави «Nescafe Gold» та «Nescafe Espiro» на ринку преміальних сортів склала 28,3% у порівнянні з 29,2% в 2005 році.
У червні 2006 року на ринку в Україні з`явився вдосконалений мікс "Nescafe 3 в 1" у розширеному асортименті. За період з червня по грудень 2006 року його частка на ринку виросла вдвічі (з 5% до 10%).
У 2006 році на ринок був представлений абсолютно новий продукт - Coffee-Mate, сухі вершки, спеціально розроблені Nestlé для кави. За півроку в Україні цей продукт зміг зайняти 23% ринку сухих вершків.
В 2006 році асортимент кондитерських виробів, представлених торговельними марками Nestlé і "Світоч", значно виріс, і обсяг продажів склав 521 млн. грн., що на 15% більше в порівнянні з 2005 роком.
В 2006 році під торговельної маркою Nestlé почато випуск печива «Щось особливе», а в асортиментному ряді шоколадних плиток "Nestlé Gold Chocolate" з`явилася плитка чорного шоколаду зі шматочками кави.
Загальна частка ринку впакованого шоколаду ("Світоч", Nestlé) склала 18,2%. Частка шоколадних плиток ("Світоч", Nestlé) - 21,3%, а шоколадних батончиків (ТМ «Nuts», «KitKat», «Aero», «Lion», «Nesquik») - 22,6% (виросла на 2,5% у порівнянні з минулим роком). У сегменті солодких крекерів частка компанії на ринку становить 73%, а солоних - 68,7%.
У напрямку продуктів кулінарії (ТМ «Торчин» и «Maggi») обсяг продажів склав 616 млн. грн., що на 21% більше, чим в 2005 році. Компанія збільшила продажі й упевнено зберегла лідерські позиції в традиційній категорії холодних соусів, що випускаються під ТМ "Торчин " – частка ринку кетчупа склала 72%, майонезу - 22%, гірчиці - 48%, соусів - 56%.
В 2006 році під ТМ "Торчин" почалося виробництво гарячих соусів для макаронів, а також соусів для готування домашніх блюд. Поява на ринку наприкінці 2004 року "Заправки для борщу" виявилося успішним, а обсяг її продажів в 2006 році склав 4 тис. тонн. Усього за рік було продано 98,6 тис. тонн продукції кулінарії.
Nestlé також упевнено зберегла лідерські позиції на українському ринку розчинних супів - "Гаряча кружка" під ТМ "Maggi" завоювала 48% ринку.
Обсяг продажів дитячого й спеціального харчування Nestlé склав 56 млн. грн., що на 25% більше, ніж у 2005 році. В 2006 році бізнес продуктів дитячого й спеціального харчування успішно перейшов на прямі поставки в Україну, що дозволило більш ефективно контролювати ринок.
Обсяг продажів готових сніданків, представлених TM "Nesquik", "Fitness" та іншими склав 40 млн. грн., продемонструвавши зріст у 88%. В 2006 році на ринок було успішно виведено сім нових продуктів під ТМ "Хрустка", які за результатами року зайняли 20% обсягу продажів готових сніданків Nestlé.
Обсяг продажів у напрямку «Фудсервіс», що в основному представлене кавовими та вендинговыми аппаратами, «Cafe Nescafe» і комплексною пропозицією для кетерингу та офісів, склав 59 млн. грн, продемонструвавши темпи зростання у 44%.
Стабільний зріст спостерігався також у сегменті кормів для домашніх тварин (ТМ «Purina», «Friskies») і склав 38%.
Виробничу базу Nestlé в Україні представлено двома підприємствами: ЗАТ "Кондитерська фірма "Світоч", Львів (у ньому компанії Nestlé належить 97% акцій) і ВАТ "Волиньхолдинг", Луцьк (100% акцій).
Nestlé – найбільша у світі компанія з виробництва продуктів харчування.
На сьогодні компанія налічує 511 фабрик та промислових підприємств у 86 країнах світу. У групі Nestlé працюють близько 250 тисяч людей.
Продукція Nestlé представлена на ринках напоїв, кондитерської продукції, кулінарії, дитячого та спеціального харчування, заморожених продуктів, морозива, сухих сніданків, мінеральної і столової води, а також кормами для домашніх тварин. Крім виробництва продуктів харчування, Nestlé також володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної й фармацевтичної промисловості.
Свою діяльність в Україні Nestlé почала в 1994 році з відкриття представництва. З тих пір компанія просуває такі міжнародні бренди, як "Nescafе", "Nesquik", "Maggi", "Nuts", "Friskies", "Kitkat", "Aero" та інші.
В 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч». В травні 2003 року в Києві було засновано ТОВ «Нестле Україна». Наприкінці 2003-го Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприєьства «Волиньхолдинг» (ТМ «Торчин»).
Компанія Nestlé веде перемовини про будівництво фабрики з виробництва соусів у Волинській області. Цю фабрику буде збудовано по стандартах Nestlé, що поліпшить умови виробництва, а згодом замінить існуючі потужності заводу ВАТ "Волиньхолдинг".
За подальшою інформацією звертайтесь до
Лариси Самойленко, менеджера із зв’язків з громадськістю
Nestlé в Україні
тел. (044) 490 8000
(044) 496 1031
Email: [email protected]