Как удивлять жену на 5м году общей жизни в браке? Как соблазнять мужчину, которого знаешь сто лет? А как бренду постоянно удерживать интерес к себе постоянных клиентов и привлекать новых? С помощью систематических промоакций наверняка. Это ответ на последний вопрос, собственно. Агентство Euro RSCG Kiev и ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» продолжают неустанно трудиться во благо уважаемого Клиента. Очередной продукт такого маркетингово-креативного труда – августовское промо – 4 новых спота.В эфире с 15.08.07.
Татьяна Пирог, Senior art directorEuro RSCG Kiev:
«Очередное промо, супер цены от «Фокстрот». Уже сложившаяся юморная манера, которой не избежать. Любимый режиссер и главный герой – продавец. Самым веселым было снимать свадьбу в магазине. Само по себе действо яркое, в работающем магазине свадьба выглядит особенно «кумедно», с оркестром, цветами и хлопушками... Что и требовалось – мы показали неожиданные и веселые примеры, – люди сразу начинают использовать технику, только увидев ее цену. Надеюсь, зрители порадуются».
Олександра Жиленко, CopywriterEuro RSCG Kiev:
«В даному промо був досить складний момент – акційна техніка була дуже різною, як власне й акційні пропозиції: цінові, подарункові, кредитні. До того ж, важливо було паралельно з технікою прорекламувати і сам магазин «Фокстрот», у якому люди почуваються комфортно й затишно, і все це мало вкластись у 25 секунд ролика.
Отже, потрібно було вигадати щось таке, що доносило б усі ці умови та нюанси, було б зрозуміле глядачеві та ще й водночас цікаве. І от на одному зі штормів ми стали на місце споживача, який дізнався про акцію у «Фокстроті», і зрозуміли: побачивши річ за вигідною акційною ціною, хочеться відразу схопити її та віднести додому. Гадаю, найкраще це зрозуміють жінки, які часто мають звичку накуповувати різний одяг на розпродажах, незалежно від того, потрібен він їм чи ні, – головне, що він кльовий та дешевий J. Власне, так і народилася ідея про людей, які бачать ціну на акційну техніку та відразу починають вважати її своєю (ніби вона вже стоїть у них удома) – і відповідно так само, по-домашньому, до неї ставляться: вішають магнітики на двері холодильника, кидають речі у пральну машинку, просто в магазині фотографуються або грають в комп’ютерні ігри. З допомогою геніального режисера ролики вийшли досить смішні й зрозумілі».
Федор Магай, Account managerEuro RSCG Kiev:
«Продолжая традицию, разрабатываем интересные и качественные рекламные продукты в кратчайшие сроки и с использованием минимума ресурсов. За что спасибо клиенту, быстро принимающему решения, и продакшн-студии «Мармелад фильм» за оперативность и готовность качественно работать с самыми сжатыми сроками».
Агентство:
Strategy and Research director - Борис Ткачев
Creative director - Сергей Кривошея
Senior art director - Татьяна Пирог
Copywriter – Олександра Жиленко
Designer – Инна Старцева
Client service director - Катерина Бурляй
Account manager – Федор Магай
Клиент:
Руководитель отдела маркетинга и CRM – Оксана Воробьева
Бренд-менеджер ТМ «ФОКСТРОТ» - Наталья Твердохлеб
Contact: Надя Перевизнык (+380 44 230 35 61, [email protected])