Як стало відомо Спілці, вчора було прийнято розпорядження Київської міської державної адміністрації про створення Комісії з питань розміщення реклами в Києві.
Нагадуємо, що відповідно до нещодавно прийнятого Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві, Комісія є постійно діючим колегіальним органом, що розглядає та погоджує надані робочим органом проекти рішень про встановлення пріоритету заявника на місце розташування рекламного засобу або про відмову у встановленні такого пріоритету. Крім того, до повноважень Комісії належить погодження питань щодо продовження строку дії дозволів на розміщення зовнішньої реклами та розміщення соціальної реклами. Комісія також розглядає питання цінової політики та вносить пропозиції Київському міському голові щодо коригування розміру плати за право тимчасового користування місцями для розміщення рекламних засобів.
Головою Комісії призначено першого заступника голови КМДА - Басса Д.Я. До складу Комісії увійшли начальник Головного управління з питань реклами Череп С.В., начальник Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища Присяжнюк В.Ф., голова Представництва державного комітету України з питань підприємництва та регуляторної політики в м.Києві Апостолов В.Є., директор КП "Київреклама" Максимець Б.М.
Інформації про повний склад Комісії на даний момент не має.
Спілка вітає оперативність з якою було створено цей новий для системи регулювання рекламного ринку орган і сподівається, що новий Порядок розміщення зовнішньої реклами в м.Києві сприятиме встановленню чесних і прозорих правил гри в сфері зовнішньої реклами столиці.
Спілка підприємств зовнішньої реклами