Швидкість руху поїздів на відремонтованій ділянці Львів-Здолбунів може сягати до 170 км за годину.
Про це 29 серпня, під час урочистостей з нагоди відкриття швидкісного напрямку Львів-Здолбунів повідомив Генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак. У відкритті оновленої ділянки також взяли участь начальник Львівської залізниці Михайло Мостовий та голова Львівської обласної державної адміністрації Петро Олійник. "Якщо раніше з Рівного до Львова люди добиралися близько чотирьох з половиною години, то після відкриття швидкісного руху на дільниці Львів-Здолбунів з Рівного до Львова можна дістатись за три з половиною години, а якщо буде оновлено рухомий склад і він рухатиметься зі швидкістю 140-160 км/год., цей шлях скоротиться до двох з половиною годин. А це для нас істотна економія. Зокрема, це дозволить зменшити кількість одиниць рухомого складу для здійснення перевезень", - підкресив Володимир Козак.
Роботи на напрямку Львів - Здолбунів було розпочато у квітні нинішнього року. Цей проект – унікальний для Львівської залізниці, досі жоден з інших проектів не сягав подібних масштабів. Протяжність дільниці Львів-Здолбунів складає 193 км. На ній знаходиться 17 станцій та 22 зупинки. Загалом у будівництві було задіяно 950 осіб та 98 одиниць техніки.Капітальними ремонтами будівель та споруд, розташованих на напрямку швидкісного руху, було охоплено 13 вокзалів (станції Підбірці, Заболотці, Броди, Радивилів, Рудня-Почаївська, Верба, Борщовичі, Задвір’я, Красне, Ожидів, Кам’яниця-Волинська, Дубно, Озеряни), 85 інших службово-технічних будівель. Також залізниця упорядкувала 36 пасажирських платформ, провела роботи із благоустрою територій станцій.
«Під час ремонтних робіт на ділянці ми оновили всю залізничну інфраструктуру. Ми облаштували платформи навіть в невеличких селах, де люди користуються послугами залізниці», - наголосив Генеральний директор Укрзалізниці. Залізничники провели масштабні роботи і в колійному господарстві. За 7 місяців при виконанні ремонтних робіт укладено 67 км колії на пружних скріпленнях. За цей період також укладено 30 комплектів стрілочних переводів із підвищеною зносостійкістю. Замінено 287 комплектів стрілочних переводів. На впровадження програми швидкісного руху на дільниці Львів-Здолбунів у колійному господарстві було освоєно понад 140 млн. грн. На всіх вокзалах та у технічних приміщеннях для залізничників створені сучасні санітарно-побутові умови. На виконання будівельно-монтажних робіт на дільниці Львів-Здолбунів освоєно близько 50 млн. грн. Усі роботи залізниця провела власними силами і коштами.