12 жовтня відбулося визначення переможців на фестивалі реклами «Золотий бублик». Фестиваль проводиться в рамках роботи виставки «Реклама & Медіа» у Львові, і є єдиним фестивалем такого типу на Західній Україні.
За словами організаторів, цього року, на фестиваль реклами «Золотий бублик» подано 78 заявок у номінаціях: «Відеореклама», «Аудіореклама», «Зовнішня реклама», «Друкована реклама», «Товарний знак і фірмовий стиль». В останніх двох номінаціях найкращими визнано роботи рекламного агентства «Люкс». Це агентство займалося розробкою фірмового стилю для телеканалу новин «24», а також друкованою рекламою на замовлення страхової компанії «Ренесанс». Інші роботи, які представило рекламне агентство «Люкс» зайняли призові друге і третє місце у номінаціях «Відеоролик» та третє місце у номінації «Аудіо- ролик». Головними критеріями, за якими журі обирало переможців є оригінальність та креативність робіт.
У склад журі увійшли відомі фахівці з реклами та представники провідних рекламодавців. Цього року фестиваль притягнув увагу ще більшої кількості учасників, серед яких були представники рекламного бізнесу не лише Західної України, а також Києва та Харкова. Організатори фестивалю - агентство маркетингу та розвитку і рекламно-продюсерська агенція «Капітал-Медіа» переслідували мету популяризації та впровадження серед українських рекламістів високоякісних стандартів у галузі реклами.
Прес-центр РA «Люкс»: Оксана Лазаренко тел.+380 322 97 77 70,
моб. + 380 97 702 64 64
е-mail: [email protected]