Укрзалізниця вже незабаром може не впоратися із забезпеченням потреб економіки в перевезеннях, - вважає перший заступник начальника Головного управління вагонного господарства Укрзалізниці Іван Ісопенко.
Причиною є критичний ступінь зношеності вагонів. Для розв’язання проблеми необхідно кардинально збільшити обсяги закупівлі нових вагонів. За даними Івана Ісопенка, ступінь зносу вантажного рухомого складу перевищує 80%, а дефіцит вантажних вагонів сягає 8800 одиниць. У 2008 році з інвентарного парку вантажного рухомого складу підлягають списанню 8435 вантажних вагонів. Найбільше – понад 8 тисяч одиниць - буде списано найдефіцитнішого рухомого складу – піввагонів. На думку залізничників, всі можливі ресурси утримання зношеного рухомого складу майже вичерпані. Якщо не оновлювати парк рухомого складу, то це призведе до не передбачуваних наслідків для економіки держави - Укрзалізниця не зможе задовольняти постійно зростаючі потреби економіки у перевезеннях.
„Якщо не оновлювати парк вантажних вагонів, то незабаром буде перетнута критична межа безпеки експлуатації вантажних вагонів”, - впевнений Іван Ісопенко.За розрахунками спеціалістів, для розв’язання проблеми дефіциту вантажного рухомого складу Укрзалізниці необхідно наступні роки купувати не менше 8,8 тисячі вагонів щорічно. У 2007 році залізницям вдалося придбати 2 тисячі піввагонів, що більше, аніж за всю історію Укрзалізниці. Для того, щоб не зменшувався парк вантажних вагонів Укрзалізниці необхідно щорічно виділяти на придбання вагонів біля 2,5 млрд. грн. Сьогодні залізниці України щоденно навантажують 1,2 млн. тонн вантажів.