Оператори мобільного зв'язку компанії UMC й "Київстар" увели довідкову SMS-послугу "Експертна довідка KVEST 7407", розроблену й впроваджену компанією "Європрибор" (Миколаїв), з 19 березня.
Про це сказано в повідомленні компанії "Європрибор", текст якого мають Українські Новини.
Відповідно до повідомлення, абонент може поставити запитання на різні теми (фактичні, пізнавальні) і гарантовано одержати відповідь.
Залежно від складності питання, абоненти одержують до 4 SMS-повідомлень (до 640 латинських символів) з відповіддю протягом 2-10 хвилин.
Вартість послуги - 4 гривні за 1 SMS-повідомлення з питанням.
Абоненти можуть скористатися послугою, відправивши SMS-повідомлення з питанням на номер 7407.
Зі слів комерційного директора "Європрибору" Сергія Колесника, компанія має намір на початку травня запропонувати операторові "Астеліт", що володіє мобільним брендом life:), також увести послугу.
Він також зазначив, що послуга зручна для абонентів, що не мають постійного доступу до мережі Інтернет.
"Якщо є питання - абонент завжди одержить відповідь", - сказав Колесник.
Компанія "Європрибор" зареєстрована у формі приватного підприємства й займається розробкою й впровадженням інноваційних мобільних сервісів.
Як повідомляло агентство, у січні кількість абонентів "Київстаруі" збільшилася на 3,1%, або на 0,67 млн. до 22,17 млн. порівняно з груднем 2006 року.
2005 рік "Київстар" закінчив із чистим прибутком 322,852 млн. доларів.
2005 рік компанія UMC закінчила із чистим прибутком 323,6 млн. доларів, збільшивши виторг на 44,4% порівняно з 2004 роком до 1,2 млрд. доларів.
Компанія обслуговує більше 20 млн. абонентів.