22 травня національна мережа автосервісних центрів «АТЛ» відкрила в Івано-Франківську новий магазин автозапчастин, який став 50-ю ланкою мережі.
Новий магазин побудований відповідно до стандартів «АТЛ»: має зручне розташування – вул. Галицька, 80 а, великі складські приміщення, що гарантують наявність широкого спектра оригінальних запчастин. В основі ефективної роботи філіалу - система управління підприємством «Tiberius», власна розробка програмістів «АТЛ». Вона дозволяє оперативно реагувати на потреби автомобілістів Івано-Франківська та гарантувати оперативну роботу «стола замовлень». «Стіл замовлень» дозволяє автомобілісту отримати необхідну запчастину з будь-якого філіалу «АТЛ» в Україні протягом доби. Його головна задача – зробити придбання автозапчастин та аксесуарів максимально зручним для клієнта. В найближчих планах компанії – доповнити автомагазин в Івано-Франківську сучасною станцією техобслуговування, створивши комплексний авто центр.
«Перевірені бренди зі світовим ім’ям, якісні автозапчастини та висока культура сервісу – це складові успіху АТЛ, прості цінності, зрозумілі кожному автомобілісту», - підкреслив Арсен Григорян, керівник мережі «АТЛ». Як стверджує Арсен Григорян, сьогодні можна говорити про зрілість ринку західної України: зростають продажі автомобілів середнього цінового сегмента – Skoda, Nissan, Mitsubishi та ін. Із зростанням споживання якісних авто зростає і кількість автомобілістів, які надають перевагу якості та стандартам мережі національного рівня перед стихійності автобазарів.
За додатковою інформацією звертатися: Андрій Шумський
прес-служба Національної мережі автосервісних станцій «АТЛ»
вул. Пушкінська, 20 А, оф. 43 Київ, Україна, 01004
Тел.: +38(044) 494 08 68,
Факс: +38(044) 494 08 67Моб. +38 067 598 77 55
E-mail: [email protected]