23 вересня 2008 року НАДРА БАНК, корпорація ІВМ (NYSE: IBM), ТОВ «Ей Ай БІС» офіційно оголосили про успішне завершення проекту з побудови системи технічної підтримки користувачів (Service Desk) НАДРА БАНКУ на Технологічному форумі ІВМ у Києві.Ця система призначена для забезпечення безперервності інформаційного обслуговування співробітників банку, скорочення простоїв корпоративної інформаційної системи та підвищення ефективності роботи ІТ-служби.
Розробкою проекту і запровадженням системи Service Desk в НАДРА БАНКУ займалася компанія SI BIS, системний інтегратор, який має статус IBM Premier Business Partner та величезний досвід розробки та супроводження рішень на базі обладнання і програмного забезпечення ІВМ.Для реалізації проекту зі створення системи технічної підтримки користувачів ІТ-фахівці НАДРА БАНКУ обрали рішення IBM Tivoli Service Request Manager, що посідає перше місце в автоматизації процесів ITSM (IT Service Management). Система технічної підтримки користувачів створена на базі IBM Maximo з використанням СУБД Oracle як бази даних та IBM WebSphere як сервера додатків.Особливістю проекту стала інтеграція системи технічної підтримки Service Desk із системою управління персоналом ІРБІС, яка містить первинний каталог користувачів і забезпечує автоматичне заповнення й оновлення інформації про користувачів у системі Service Request Manager. Такий функціонал особливо важливий для організації з великою кількістю персоналу і дозволяє заощадити час на дублювання даних у двох системах.Володимир Литошенко, директор Департаменту експлуатації та підтримки інформаційно-технологічних послуг НАДРА БАНКУ, зазначив: «На жаль, жодна організація, незалежно від її масштабів і чисельності співробітників, не застрахована від збоїв корпоративної інформаційної системи. Через постійне ускладнення використовуваних ІТ-сервісів, зростання вимог до них питання нормального функціонування ІТ-системи стає рівноцінним питанню успішності бізнесу. Запровадження системи IBM Service Request Manager дозволяє нам планомірно управляти проблемами та сприяє постійному підвищенню якості ІТ-служб, внаслідок чого скорочується і кількість інцидентів, і ступінь їх негативного впливу на бізнес».
Свою діяльність ВАТ КБ «Надра» розпочав 26 жовтня 1993 року. Сьогодні НАДРА БАНК – один з найбільших універсальних комерційних банків, що уже 15 років успішно працює на фінансовому ринку України. За даними НБУ, банк входить у першу десятку українських банків і займає верхні позиції різних банківських рейтингів. Щоб стати ще ближчим до своїх клієнтів, банк постійно працює над розвитком регіональної мережі і присутній у кожному регіоні України, нараховуючи понад 700 відділень. Мережа банкоматів – більш ніж 1100 одиниць, кількість POS-терміналів – понад 4 600 одиниць.Міжнародне рейтингове агентство Moodу's Іnvestors Servіce підтвердило НАДРА БАНКУ депозитний рейтинг в іноземній валюті – B2/«Позитивний», депозитний рейтинг у національній валюті – Ва3/«Позитивний», рейтинг за незабезпеченими зобов'язаннями із переважним правом вимоги – Ва3/«Позитивний», рейтинг за національною шкалою – Aа1.ua/«Позитивний», рейтинг фінансової стійкості – E+ із прогнозом рейтингу «Позитивний». Міжнародна рейтингова компанія Standard & Poor's присвоїла НАДРА БАНКУ довгостроковий кредитний рейтинг «В-». Прогноз рейтингу – «Стабільний».Міжнародне рейтингове агентство Fіtch Ratіngs підтвердило рейтинги НАДРА БАНКУ: довгостроковий рейтинг дефолту емітента (РДЕ) «B-» (B мінус), короткостроковий РДЕ «B», індивідуальний рейтинг «D/E», рейтинг підтримки «5» і рівень підтримки довгострокового РДЕ «B-» (B мінус). У той же час агентство Fіtch змінило прогноз за довгостроковим РДЕ із «Стабільного» на «Позитивний». За даними АУБ, станом на 01.08.2008 р. активи банку становлять 24 020,36 млн грн.; депозити фізичних осіб – 9 951,887 млн грн.; депозити юридичних осіб – 6 033,425 млн грн.; кредитно-інвестиційний портфель банку – 19 700,9 млн грн.; капітал банку – 2 409,632 млн грн. В Інтернеті інформація про банк розміщена на офіційному сайті ВАТ КБ «Надра»: www.nadrabank.ua