Компанія «Kraina UA» протягом семи років свого існування стабільно демонструвала зростаючу динаміку розвитку. Цього року очікувалось подальше зростання, але у зв'язку з відомими політичними обставинами кінець 2013 - початок 2014 року став дуже складним періодом для Компанії та туристичного бізнесу в Україні в цілому. Спостерігався спад туристичної активності, що змусило шукати нові можливості для виходу з кризи.
Для утримання туристичного потоку «Kraina UA» розширила асортимент турів і спеціальних пропозицій. Під час загального спаду купівельної спроможності населення на підтримку туризму ціни були зафіксовані на рівні минулого року. Такі управлінські рішення позначилися на загальній прибутковості Компанії, так як з урахуванням підвищення основних транспортних витрат рентабельність турів значно знизилася. Проте травневі свята показали високий рівень завантаженості.
Травневі традиційно є показником того, яким буде туристичний сезон в цілому. Особливістю цього сезону вже зараз можна назвати планування туристами поїздок в останній момент - за тиждень-півтора до початку туру, а для турів вихідного дня – за 2-3 дні до поїздки; скорочення попиту з боку жителів Східної України, де ситуація змінюється практично кожен день; незначна кількість іноземних гостей і багато туристів з Києва. Змінилася і географія поїздок.
В цілому Компанія збільшує асортимент турів кожного року і цей також не буде виключенням. Це станеться не тільки за рахунок більшої пропозиції турів в Карпати і на Західну Україну в цілому, а й розвиток туризму в напрямку континентального узбережжя, а також турів у маловідомі атракційні куточки України. Завдяки цьому «Kraina UA» очікує збільшення внутрішнього туристичного потоку приблизно на 5-10%.
Максим Шитий, головний менеджер компанії «Kraina UA»:
«Найбільша втрата з позиції туризму – це, звичайно, Крим, який приваблював дуже багато туристів. Відтак багато українців в цьому році будуть шукати альтернативні варіанти відпочинку. В цьому напрямку ми ставку робимо на Азовське узбережжя. Зараз запускається в реалізацію відпочинок на Арабатскій косі, де чудове тепле море, пісочне узбережжя, дуже помірні ціни і що найголовніше - віднедавна ми маємо пряме залізничне сполучення з Генічеськом, який знаходиться на самому узбережжі. «Kraina UA» також продовжує розвивати напрямок узбережжя Чорного моря на материковій частині України – це курорти Одеської та Херсонської областей.
Нажаль, у цьому році прогнозована кількість туристів з Росії буде майже нульова (наші партнери з російських регіонів повідомляють, що їхні туристи «навіть чути нічого не хочуть» про Україну). У цьому році буде запущено новий сайт Компанії з акцентом на європейських туристів, інтерес яких до України збільшується з кожним роком незважаючи на політичну ситуацію. Але їхати до України масово вони поки що не поспішають, перш за все через відсутність достатнього рівня інфраструктури. Тому плануємо в цьому році принаймні підготуватися до прийому європейських гостей і вже наприкінці 2014 - початку 2015 року почати приймати європейських туристів знову».
Про компанію:
«Kraina UA» - профільний туроператор по Україні. Спеціалізується на організації екскурсійних збірних та індивідуальних турів по Києву та Україні, дитячих і корпоративних поїздках, активному відпочинку (походи, прогулянки на яхтах та ін.), бронюванні готелів і наданні інших туристичних послуг.
Компанія працює на ринку України з 2007 року.
З додаткових питань звертайтеся до менеджера з розвитку компанії «Kraina UA» Ярослави Загородньої: +38 (044) 360-64-11, +38 (067) 505-75-70, +38 (066) 483-57-91 [email protected].