В 2013 році в Україні почав діяти новий порядок надання послуг з приєднання до газових мереж. Минув рік з початку роботи КСЦ «Єдине вікно», який дав можливість мешканцям Дніпропетровської області оформляти документи для отримання послуги з приєднання їх обєктів до газових мереж в одному місці за максимально короткий строк. За цей період за допомогою «Єдиного вікна» 500 жителів Дніпропетровщини підключились до природного газу.
7 червня 2013 року у головному офісі ПАТ «Дніпропетровськгаз» відкрився клієнтський сервісний центр «Єдине вікно». А вже через тиждень такі центри почали працювати у всіх газових господарствах області.
Обслуговування в режимі «Єдиного вікна» значно спростило процедуру приєднання до газової мережі. Суттєво скоротилися строки прийому і обробки документації. Замовнику треба лише подати заявку і необхідний пакет документів, підписати договір і оплатити послугу. Все інше – виїзд до замовника на обєкт, видача технісних умов, розробка проекту, його комплексне супроводження і погодження всіх етапів з відповідними органами – робота фахівця по роботі з клієнтами.
«КСЦ «Єдине вікно» нині функціонує не лише як центр з надання послуг із приєднання до газових мереж, а й приймає заявки на усі платні послуги. Серед них заміна та встановлення газових приладів, реконструкція систем газопостачання та технічний нагляд за будівництвом об’єктів газопостачання» – зазначає заступник Голови Правління з комерційної діяльності та обслуговування клієнтів Володимир Глушок.
Раніше замовник співпрацював з декількома організаціями, що призводило до затягування часу, перевитрат коштів і проблем з введенням в експлуатацію газових мереж. Тепер усі платні послуги для мешканців області зосереджені в клієнтському сервісному центрі. Таким чином КСЦ «Єдине вікно» став універсальним центром обслуговування клієнтів.
Отже, ПАТ «Дніпропетровськгаз» не стоїть на місці у своєму розвитку і з кожним роком стає ближче до своїх клієнтів. Процедура з газифікації стає більш зрозумілою, прозорою і доступною для усіх бажаючих.