20 серпня 2014 р.
Незважаючи
на несприятливі макроекономічні фактори, бізнес «МТС Україна» демонструє стійке
зростання. Основні фінансові та операційні показники компанії в другому кварталі
2014 року збільшились в порівнянні з результатами попереднього кварталу, а
також в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
Серед факторів
зростання – збільшення абонентської бази (на 1,5 млн. абонентів за рік);
успішна реалізація стратегії 3D, орієнтованої на data-послуги; запуск
привабливих простих і універсальних тарифів для передачі даних в сукупності з
розвитком мережі, збільшенням її пропускної здатності й швидкості передачі
даних (інвестиції «МТС Україна» в мережу у другому кварталі 2014 г. зросли на 75%); і,
як наслідок, зростання обсягів користування додатковими послугами на базі
мобільного доступу в інтернет.
Фінансові
показники:
· Дохід «МТС Україна» за другий
квартал 2014 року склав 2,563 млрд. грн., зростання за рік склало 2%.
Щоквартальне зростання доходів (+6%) відображає сезонні тенденції, в тому числі
зростання виручки від послуг роумінгу та збільшення абонентської бази.
· Завдяки залученню нових абонентів,
зниженню відтоку та ефективному управлінню витратами, «МТС Україна» й надалі
демонструє високу ефективність бізнесу навіть на тлі погіршення економічної
ситуації в країні – показник OIBDA в другому кварталі 2014 року збільшився на
3% в порівнянні з попереднім кварталом, достигнувши цифри 1,276 млрд. грн. На
річну динаміку OIBDA вплинули зростання цін на електроенергію та двократне
збільшення щомісячних зборів за використання частот, починаючи з 2 кварталу
2014 року, а також девальвація гривні відносно іноземних валют.
Операційні
показники
· Кількість абонентів «МТС Україна» на
кінець червня 2014 року досягла 23,1 млн. чоловік – приріст за рік склав 1,5
мільйони користувачів. При цьому зростає лояльність існуючих і залучених
абонентів, надалі знижується рівень відтоку: в другому кварталі 2014 року цей
показник знизився на 0,3 п.п., і склав 5,6% в порівнянні з 6,2% кварталом
раніше.
· Абоненти МТС демонструють традиційно
високий рівень споживання послуг – суттєво вище середньоринкового рівня. В
другому кварталі 2014 року показник MOU склав 552 хвилини. Зменшення цього
показника в порівнянні з аналогічним періодом 2013 року свідчить про подальшу
зміну структури попиту на користь послуг передачі даних.
· Показник ARPU знизився до 36 грн. в
другому кварталі 2014 року з 38 грн. в аналогічному періоді 2013 року, що
пояснюється збільшення кількості низькодоходних абонентів.
· Триває зростання споживання
додаткових послуг. В другому кварталі спостерігається зростання виручки від
передачі даних. Основні драйвери зростання – збільшення проникнення смартфонів
в мережі «МТС Україна» до 24% і запуск пропозицій, які стимулюють абонентів
користуватись мобільним інтернетом, що призводить до поступової зміни структури
пориту в бік data-послуг.
Ключові пропозиції
2 кварталу 2014 року:
· Тариф «Смартфон», «Смартфон 0.50» –
два безліміти на дзвінки всередині мережі та мобільний інтернет від 0,35
грн/день, від 0,25 грн/хв на інші мережі, 50 SMS на всі мережі за 0,50
грн/день.
· Тариф «Смартфон Контракт» – безліміт на дзвінки в мережі і мобільний інтернет, дзввнки на інші мережі – 100 хв/місяць; SMS і MMS – 1000 шт./місяць на всі мережі; пільгові тарифи на дзвінки в Європу, США, Канаду, Росію, Ізраїль і Китай; 99 грн./місяць та знижка в 500 грн. на смартфон при підключенні до тарифу.
· Значне зниження вартості дзвінків за кордон в рамках послуги
«0 за кордон».
Запуск нових тарифів
«Безлімітний день» і «Безлімітний місяць» для абонентів послуги «МТС Коннект
3G» на базі технології CDMA – безлімітний інтернет за 5 грн/день, і 75
грн/місяць.