04 вересня 2014 р.
м. Київ
Застосунок «Мій Київстар» тепер доступний і для планшетів
«Київстар» представив спеціальну версію системи самообслуговування «Мій Київстар» для планшетів. Зручність використання системи на Android і iOS планшетах вже можна оцінити, скачавши «Мій Київстар» в магазині застосунків.
На додаток до вже існуючих застосунків «Мій Київстар» для мобільних телефонів на базі Android, iOS і Windows Phone, компанія представила спеціальну версію програми для планшетів Android і Apple iPad. Планшетна версія «Мій Київстар» відрізняється привабливим інтерфейсом, виконаним в сучасному «плоскому» дизайні, а також ергономічними елементами навігації і управління.
Разом з версією для планшетів, система доповнена новим функціоналом «Індивідуальних пропозицій», які формуються на підставі споживчого профілю абонента. Індивідуальні пропозиції доступні для підключення в розділі «Тарифи та послуги».
Зручність мобільних застосунків «Мій Київстар» оцінять абоненти, які використовують одночасно кілька SIM-карт в різних пристроях (мобільний телефон, автомобільна сигналізація, POS-термінал або дитячий GPS-трекер). Безліч пристроїв не мають функції доступу до абонентського рахунку. Для перевірки залишку коштів чи зміни тарифного плану доводиться виймати SIM-карту і встановлювати її в мобільний телефон. Користувачі системи «Мій Київстар» позбавлені цих незручностей, вони управляють рахунками всіх SIM-карт з екрану свого комп'ютера або гаджета. Варто зазначити, що дана функція буде також корисна для бізнес-абонентів «Київстар».
Серед власників Android-пристроїв все більш популярними стають віджети для робочого столу, що дозволяють з одного погляду оцінити залишок на своїх основних і бонусних рахунках. Застосунок для планшетів також успадкував функціонал віджетів.
«Після виходу планшетної версії мобільного застосунку, «Мій Київстар» стає найгнучкішою і зручною системою самообслуговування на вітчизняному телеком-ринку. Система пропонує зручний формат контролю стану рахунку SIM-карти та особового рахунку користувача послуги «Домашній інтернет», незалежно від того, яким мобільним пристроєм користується абонент», – розповідає Маргарита Задоя, менеджер з розвитку систем самообслуговування «Київстар».
Нагадаємо, система «Мій Київстар» дозволяє керувати тарифами, послугами та акціями абонентам мобільного зв'язку та послуги «Домашній інтернет» від «Київстар». З моменту запуску системи її активними користувачами стали більше 1,2 млн абонентів, у тому числі близько 300 000 користувачів OS Android, близько 15 000 Windows Phone і близько 100 000 iOS.
Застосунки «Мій Київстар» для мобільних пристроїв доступні за наступними посиланнями: Google Play, AppStore, Windows Market.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар».
Довідка про «Київстар»
«Київстар» – український оператор телекомунікацій, надає послуги зв'язку і передачі даних на основі широкого спектру мобільних і фіксованих технологій. Послугами оператора користується понад 25 млн абонентів мобільного зв'язку і близько 800 тис. – широкосмугового інтернету.
Акціонери «Київстар» – міжнародна група VimpelCom Ltd. (Нідерланди), що володіє телекомунікаційними активами в країнах СНД, Європи, Азії, Африки та Північної Америки. Акції компанії знаходяться у вільному обігу на фондовій біржі (NASDAQ), Нью-Йорк.
Мобільна мережа «Київстар» – одна з кращих в Європі, і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж.
Волоконно-оптична мережа «Київстар» для швидкісної передачі даних має загальну довжину більше 46 тис. кілометрів і ємність зовнішніх каналів більше 620 Гбіт/с. «Київстар» надає послуги міжнародного роумінгу в 195 країнах на 5 континентах.
«Київстар» більше 16 років працює в Україні і є найбільшим платником податків, а також одним з найкращих роботодавців та соціально відповідальною компанією.
За додатковою інформацією звертайтеся: [email protected] , www.kyivstar.ua