«Київстар»: слова знайдуться, коли є зв'язок
9 вересня 2014 р.
м. Київ
Слова знайдуться, коли є зв'язок – така ідея нового рекламного ролика «Київстар», який з’явиться на телеканалах країни 10 вересня. Рекламний міні-фільм під назвою «Мільйони розмов – однакові слова» розповідає емоційну історію про зустріч рідних людей після довгої розлуки.
За сюжетом молодий тато зі своєю маленькою донечкою повертаються додому. Під час автобусної подорожі вони говорять по телефону і запитують у свого співрозмовника, чи їх зустрінуть. Паралельно глядач може спостерігати за літньою парою – жінка і чоловік збираються на вокзал зустрічати своїх рідних. Глядачу здається, що він спостерігає за однією телефонною розмовою, але на вокзалі, коли прибуває автобус, маленька дівчинка зі своїм татом пробігають мимо жінки і чоловіка, яких ми бачили раніше. Їх зустрічає молода жінка, вона – мати дівчинки. Літні ж люди зустрічають на вокзалі свого сина-військового. Дві розмови тривали одночасно – обидві розмови про одне і те саме.
Святослав Горбань, директор з маркетингу «Київстар»: «Цим роликом ми хотіли продемонструвати важливість зв’язку – коли є зв'язок, то слова знайдуться. Сьогодні основна задача «Київстар» як національного оператора – забезпечення безперервного зв'язку, особливо на сході країни, де ведуться бойові дії. Для місцевих жителів перебування на зв’язку є однією із базових потреб, і ми змогли її задовольнити краще за всіх – зараз для багатьох людей на сході зв'язок «Київстар» залишається єдиним вікном у зовнішній світ».
Ідея ролика належить агенції Adventa LOWE, давньому партнеру «Київстар». Режисером нового ролика став Марк Вілкінс (Mark Wilkins). Він же знімав титулований ролик «Київстар» «Батько і син». Цього разу головні ролі у міні-фільмі зіграли не тільки професійні актори. Наприклад, дівчинку, яка зіграла роль доньки молодого тата, привела на кастинг її бабуся. «Вона так сподобалась режисеру, що в результаті ми зняли її, а зіграла свою роль вона просто чудово», – поділилася враженнями від знімального процесу Олександра Пасічник, бренд-менеджер «Київстар».
Зйомки ролика проходили в Києві і під Києвом. На початку ролика легко впізнати Центральний залізничний вокзал.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про «Київстар»
«Київстар» – український оператор телекомунікацій, надає послуги зв’язку та передачі даних на основі широкого спектру мобільних і фіксованих технологій. Послугами оператора користується понад 25 млн клієнтів мобільного зв’язку, і понад 700 тис. – широкосмугового інтернету.
Акціонери «Київстар» – міжнародна група Vimpelcom Ltd. (Нідерланди), володіє телекомунікаційними активами у країнах СНД, Європи, Азії, Африки та Північної Америки. Акції компанії знаходяться у вільному обігу на фондовій біржі (NASDAQ), Нью-Йорк. Мобільна мережа «Київстар» – одна з найкращих у Європі, і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж.
Волоконно-оптична мережа «Київстар» для швидкісної передачі даних має загальну довжину понад 46 тисяч кілометрів, і ємність зовнішніх каналів понад 620 Гбіт/с. Оператор надає послуги міжнародного роумінгу в 195 країнах на 5 континентах.
«Київстар» понад 16 років працює в Україні, і є найбільшим платником податків, а також одним з найкращих роботодавців і соціально відповідальною компанією.
За додатковою інформацією звертайтеся: [email protected] www.kyivstar.ua