Днями в Москві представники Укрзалізниці обговорили перспективи розвитку контейнерних поїздів у сполученні Китай—Європа—Китай зі своїми колегами з ВАТ «РЖД» та ЗАТ МАВ Карго (угорський вантажний перевізник). Під час зустрічі йшлося про збільшення конкурентоспроможності контейнерних поїздів, зважаючи на загальне зменшення обсягів вантажів та жорстку конкуренцію з боку морського транспорту.
Зокрема, сторони вирішили сформувати оптимальні умови для організації сервісу. Для цього буде скорочений час простою поїзда на залізничних пунктах та прискорені процедури митного огляду шляхом узгодження з федеральними органами влади спеціальних документів та технологій. Також залізничники запровадять попереднє декларування вантажів, як цього вимагає Євросоюз із початку 2009 року.
Крім того, залізничники розглядають можливість зниження тарифів на транзитні перевезення контейнерів у сполученні Китай—Європа—Китай для максимального залучення вантажів.
Довідка
За інформацією Укрзалізниці в минулому році здійснювалося перевезення контейнерного поїзда до Європи з Китаю через прикордонний перехід Достик—Алашанькоу.
За даними ВАТ «РЖД» у 2008 році було організовано 20 контейнерних поїздів із Китаю до Австрії через прикордонний перехід Забайкальський з консолідацією вантажопотоку на терміналі Добра (Словаччина).
Угорський вантажний перевізник звітував про перевезення 3,2 млн. тонн контейнерних вантажів, з яких понад 80% — у складі контейнерних поїздів.