Участь у дискусії взяли представники Національного банку України, комерційних банків, а також педагоги та студенти Університету банківської справи.
Заступник Голови Правління АТ «Ощадбанк» Антон Тютюн зазначив важливість самоосвіти для банківських працівників. «В умовах швидкого розвитку нових дистанційних каналів продажу найбільше значення мають не технології, а розуміння клієнта», - вважає він. За словами банкіра, невдовзі банківські відділення перетворюватимуться на роз’яснювальні консультаційні центри, де клієнти усвідомлено обиратимуть послуги за порадою фахівців.
Начальник управління координації роботи з персоналом Департаменту персоналу НБУ Олег Білоусов окреслив нові вимоги для працівників Національного банку України. «Ми змінили підхід до набору персоналу для регулятора, - розповів він. – Всі конкурсні відбори проходять відкрито, і оголошення про вільні вакансії доступні всім бажаючим на сайті НБУ та інших ресурсах. Ми стали більше уваги приділяти soft skills, тобто особистим якостям, лідерським задаткам та здатностям навчатись на кейсах».
Голова ГО «Фінансовий пульс» та екс-голова НАБУ Сергій Мамедов вважає, що з часом зникатиме поняття універсальності банків. «Ми побачимо збільшення кількості банків з іноземним капіталом в Україні. Закордонні банки у більшості спеціалізовані, тому кожен банк та кожен банківський фахівець обиратиме конкретну спеціалізацію», - коментує він.
Керівник групи Дирекції з персоналу ПАТ «Фінанси і кредит» Ірина Ілейко приділила увагу менеджменту талантів. За її словами, освітнім установам фінансової сфери варто виховувати лідерів, адже знайти талановитих управлінців для банків досить складно. «Випускники ВНЗ мають бути готові навчатись і далі на робочому місці, щодня вдосконалюючи свої навики. Крім того, на реальну практику у банки треба залучати студентів, починаючи з ІІ курсу», - впевнена Ірина Ілейко.
Особливий гість заходу, екс-заступник Голови НБУ Віра Ричаківська вважає, що банківська сфера України найбільше готова до євроінтеграції. «Банкіри мають отримувати комплексну підготовку, засновану на трьох «П»: професіоналізм, порядність, патріотизм», - зазначає вона.
Свій погляд на майбутнє професії банкіра висловили і студенти Університету банківської справи НБУ. За їхніми словами, молодь готова до різких змін у банківському секторі України і рішуче виступає за реформування цієї сфери. «Ми розуміємо, що на ринку фінансових послуг відбуваються зміни – очищення системи, нове законодавство, нові технології, світові тенденції. Корпоративна соціальна відповідальність та управління компалєнс-ризиками стають все більш поширеною практикою серед фінансових установ, і ми з радістю знайдемо себе у цих сферах», - говорять магістри.
По завершенню дискусії відбулось нагородження найкращих банків-роботодавців для студентів та випускників Університету банківської справи НБУ.
****
Університет банківської справи Національного банку України - вищий навчальний заклад, який має IV рівень акредитації, створений відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.06.2006р. Університет банківської справи НБУ об’єднує чотири інститути у Харкові, Львові, Черкасах та Інститут магістерської та післядипломної освіти у м. Києві.
Контактна особа:
Кузьма Наталія Йосипівна
Відділ маркетингу та зв’язків із засобами масової інформації
Університету банківської справи Національного банку України
тел.: +38 (067) 672-61-28
E-mail: [email protected]