У січні 2009 року вивантаження вагонів на припортовій станції Іллічівськ зросло на 19,5%, переробка вагонів — на 7,3%, приймання й відправлення вагонів та поїздів — на 7,3% до результатів відповідного періоду 2008 року. Ця станція є однією з небагатьох на Одеській залізниці, яка працює зараз на повну потужність, навіть із перевиконанням поставлених завдань.
Таких результатів удалося досягти завдяки проведеній у 2008 році комплексній модернізації, завдяки якій вантажопереробка збільшилася на 88,8% (з 400 до 755 вагонів), одночасна подача вагонів на під’їзні колії — на 20,6% (з 496 до 598 одиниць) і максимальна переробна спроможність вантажних фронтів — на 22,1%.
Для своєчасної обробки сипучих, навалювальних і наливних вантажів Одеська залізниця частково реконструювала комплекс металовантажів причалів №2, колії №81-90 з укладанням 91-ої з’єднувальної для безпосереднього заїзду на колії Південного парку й далі в Північний парк. Також побудовано другий хід із колій cортувального парку на колії парку зернового перевантажувального комплексу й далі на 3-й і 4-й вантажні термінали порту.
Для безперебійної роботи станції введено в експлуатацію механізований пункт із підготовки вагонів, у якому обробляється до 48 вагонів на добу, а з метою пришвидшення обробки інформації обладнано 23 автоматизованих робочих місця.
Довідка
За підсумками роботи припортової станції Іллічівськ Одеської залізниці впродовж 2008 року її показники суттєво зросли порівняно з 2007 роком. Так, завантаження вагонів виросло на 22,7%, вивантаження — на 24,1%, а переробка вагонів — на 18,9%.
Окрім того, минулого року збільшилися доходи від обслуговування під’їзних колій станції та склали понад 20 млн. грн., у січні 2009 року — понад 2 млн. грн.