Дорожньо-транспортна пригода на залізничному переїзді 17-й кілометр перегону Березовиця—Острів—Прошова (Тернопільщина, Львівська залізниця) змусила залізничників укотре бити на сполох і по-людськи розводити руками: «Ну як же можна так безвідповідально ставитися до свого життя та життя пасажирів?!»
І хоча Урядова комісія під керівництвом заступника міністра транспорту та зв’язку України Володимира Бадагова визначила, що дорожньо-транспортна пригода відбулася в результаті порушення водієм автобуса ПАЗ-32053 правил проїзду через залізничний переїзд і вини залізничників у трагедії немає, та залишатися осторонь проблеми Львівська магістраль не стала.
Залізничники провели чималу роботу, не лише відновлюючи дизель-поїзд, переїзд і колію, але й глибоко аналізуючи причини та наслідки трагедії.
Пояснити дії водіїв, які нехтують своїм життям та життям пасажирів, виїжджаючи на залізничні переїзди з порушеннями правил дорожнього руху, неможливо. Залишається лише сподіватися, що спільні дії залізничників, Державтоінспекції, перевізників та всіх свідомих громадян приведуть до покращення ситуації.
Важливим аргументом у цій роботі може стати і відповідальність водія за проїзд на червоний сигнал світлофора на залізничному переїзді. Лише для порівняння варто зазначити, що за таке порушення ПДР в Україні передбачено штраф у розмірі 340-425 грн, тоді як подібне порушення на автошляхах передбачає штраф 425-510 грн. Що вже говорити про такі країни, як Словаччина, де за подібне порушення водія не лише позбавляють посвідчення на право керувати транспортним засобом, але й порушують кримінальну справу, штрафують на суму до 800 євро або й позбавляють волі. В Угорщині позбавляють права керувати автівкою на 6 місяців із подальшим проходженням навчання та штрафують на 1000 євро. У сусідній Польщі вилучають права на строк до трьох років і штрафують до 5000 злотих (1220 доларів США). Румуни таких водіїв карають штрафом у розмірі до 1000% від середньої заробітної плати.
Львівська залізниця звертається до кожного водія й пасажира з проханням виважено та відповідально ставитися до свого життя та здоров’я, бути обачними та обережними, практикувати активну життєву позицію та культивувати в суспільстві гостро негативне ставлення до порушників правил дорожнього руху. Одна секунда залихвацької безвідповідальності, на жаль, часто обертається загубленими життями.
Будьте обережними та уважними, бережіть своє майбутнє!
Довідка
14 лютого 2009 року о 09:45, рухаючись по дорозі Мишковичі—Скоморохи в напрямку с. Прошова Тернопільського району, водій автобуса ПАЗ-32053 проігнорував заборонні сигнали автоматичної переїзної світлової та звукової сигналізації, не виконав вимоги дорожнього знаку 2.2 «Проїзд без зупинки заборонено», не впевнився в тому, що до переїзду не наближається поїзд, здійснив виїзд на переїзд при заборонній звуковій та світловій сигналізації. Унаслідок допущених порушень відбулося зіткнення автобуса з тепловозом.
У результаті ДТП водій автобуса та четверо пасажирів загинули на місці події, а ще 14 пасажирів автобуса отримали тілесні ушкодження. Від серцевого нападу після побаченого помер літній пасажир поїзда.
16 лютого 2009 року Тернопільська транспортна прокуратура порушила кримінальну справу за ч. 3 ст. 286 Кримінального кодексу України (порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспортного засобу, якщо вони спричинили загибель кількох осіб).
На час скоєння дорожньо-транспортної пригоди облаштування залізничного переїзду та автомобільної дороги відповідали вимогам чинних норм і стандартів.
ьно ставитися до свого життя та життя пасажирів?!»
І хоча Урядова комісія під керівництвом заступника міністра транспорту та зв’язку України Володимира Бадагова визначила, що дорожньо-транспортна пригода відбулася в результаті порушення водієм автобуса ПАЗ-32053 правил проїзду через залізничний переїзд і вини залізничників у трагедії немає, та залишатися осторонь проблеми Львівська магістраль не стала.
Залізничники провели чималу роботу, не лише відновлюючи дизель-поїзд, переїзд і колію, але й глибоко аналізуючи причини та наслідки трагедії.
Пояснити дії водіїв, які нехтують своїм життям та життям пасажирів, виїжджаючи на залізничні переїзди з порушеннями правил дорожнього руху, неможливо. Залишається лише сподіватися, що спільні дії залізничників, Державтоінспекції, перевізників та всіх свідомих громадян приведуть до покращення ситуації.
Важливим аргументом у цій роботі може стати і відповідальність водія за проїзд на червоний сигнал світлофора на залізничному переїзді. Лише для порівняння варто зазначити, що за таке порушення ПДР в Україні передбачено штраф у розмірі 340-425 грн, тоді як подібне порушення на автошляхах передбачає штраф 425-510 грн. Що вже говорити про такі країни, як Словаччина, де за подібне порушення водія не лише позбавляють посвідчення на право керувати транспортним засобом, але й порушують кримінальну справу, штрафують на суму до 800 євро або й позбавляють волі. В Угорщині позбавляють права керувати автівкою на 6 місяців із подальшим проходженням навчання та штрафують на 1000 євро. У сусідній Польщі вилучають права на строк до трьох років і штрафують до 5000 злотих (1220 доларів США). Румуни таких водіїв карають штрафом у розмірі до 1000% від середньої заробітної плати.
Львівська залізниця звертається до кожного водія й пасажира з проханням виважено та відповідально ставитися до свого життя та здоров’я, бути обачними та обережними, практикувати активну життєву позицію та культивувати в суспільстві гостро негативне ставлення до порушників правил дорожнього руху. Одна секунда залихвацької безвідповідальності, на жаль, часто обертається загубленими життями.
Будьте обережними та уважними, бережіть своє майбутнє!
Довідка
14 лютого 2009 року о 09:45, рухаючись по дорозі Мишковичі—Скоморохи в напрямку с. Прошова Тернопільського району, водій автобуса ПАЗ-32053 проігнорував заборонні сигнали автоматичної переїзної світлової та звукової сигналізації, не виконав вимоги дорожнього знаку 2.2 «Проїзд без зупинки заборонено», не впевнився в тому, що до переїзду не наближається поїзд, здійснив виїзд на переїзд при заборонній звуковій та світловій сигналізації. Унаслідок допущених порушень відбулося зіткнення автобуса з тепловозом.
У результаті ДТП водій автобуса та четверо пасажирів загинули на місці події, а ще 14 пасажирів автобуса отримали тілесні ушкодження. Від серцевого нападу після побаченого помер літній пасажир поїзда.
16 лютого 2009 року Тернопільська транспортна прокуратура порушила кримінальну справу за ч. 3 ст. 286 Кримінального кодексу України (порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспортного засобу, якщо вони спричинили загибель кількох осіб).
На час скоєння дорожньо-транспортної пригоди облаштування залізничного переїзду та автомобільної дороги відповідали вимогам чинних норм і стандартів.