20 серпня 2015 — Харків — Міжнародна компанія DataArt відсвяткувала 18-й день народження. Найголовніше, що сталося в компанії за останній час, — усвідомлення власної моделі розвитку. Для DataArt не існує жодних кордонів — географічних, технологічних чи тематичних.
Географія DataArt за останній рік істотно розширилася. Компанія відкрила нові офіси у Польщі та Латинській Америці, і тепер у неї — 15 представництв в усьому світі. У нових відділеннях вже працюють десятки колег — і нових, і тих, хто захотів переїхати в нові міста: у DataArt користуються принципом «живи, де хочеш, працюй, де хочеш», і вже приблизно 10% змінили офіс «приписки». Релокація доступна не тільки досвідченим розробникам, а й колегам з бекофісу, які експортують корпоративну культуру та відпрацьовані бізнес-процеси. На відміну від інших компаній, у DataArt переїзд ініціює не клієнт компанії, а сам колега. Крім того, у співробітників є можливість тимчасово працювати з іншого офісу — скажімо, перебратися на оксамитовий сезон до Одеси і після насиченого робочого дня піти купатися у Чорному морі.
Технологічна і тематична експертиза компанії весь час розширюється — DataArt всіляко заохочує вивчати нові технології, знаходити колег зі схожими інтересами, зростати всередині компанії і, в підсумку, монетизувати власну цікавість.
Такий підхід призвів до того, що в компанії за останній рік з'явилася нова послуга — консалтинг. Можливість радити бізнесу, як вирішувати ті чи інші завдання, — ознака зрілості компанії та її визнання ринком. За 18 років DataArt встиг попрацювати з сотнями клієнтів, накопичивши досвід. Фінанси, медицина, екологія, туризм і телекомунікації — ключові області експертизи компанії. Серед останніх проектів компанії — модернізація SimShare, системи моделювання клінічних ситуацій для навчання медперсоналу, розробка мобільного додатку Bounce для виклику таксі у Лондоні та ін.
У 2014 році до цих областей експертизи додався «інтернет речей», або М2М/IoT. Серед останніх партнерів, з якими DataArt уклав угоди у цій області, — wot.io і ubuntu.com. Основна власна IoT-розробка DataArt — некомерційна хмарна платформа DeviceHive, яку підтримали технічні гіганти: Microsoft, Acer і Canonical. Будь-яка людина, що володіє базовими знаннями програмування, може використовувати DeviceHive, щоб недорого і без особливих зусиль побудувати власні IoT-рішення.
Не в останню чергу, досягнуті компанією успіхи пов'язані зі структурою DataArt, і з особливістю його корпоративної культури: кожен з 1500 фахівців готовий допомогти колезі, поділитися знаннями. В системі корпоративного навчання вже близько сотні повноцінних курсів, створених фахівцями DataArt з урахуванням досвіду роботи в реальних проектах. Для тих, хто хотів би працювати в компанії, але не має достатнього досвіду, працюють практикантскі програми. За минулий рік кращі випускники QA School, Java School і .NET School у Херсоні, DataArt Usability Course, Ruby School і QA School у Воронежі і IT School в Одесі прийшли працювати в компанію, а Літня практика DataArt у Воронежі та Києві допомогла студентам зробити перші кроки у професії.
Про DataArt:
DataArt з 1997 р займається розробкою замовного ПЗ, допомагаючи клієнтам в області фінансової індустрії, охорони здоров'я, готельного бізнесу, медіа та «інтернету речей» досягти важливих цілей. Завдяки глибоким знанням предметних областей та експертизи в області технологій, DataArt створює нові продукти, модернізує корпоративні системи і надає керовану підтримку, яку надають високопрофесійні команди розробників з США, Великобританії, Центральної та Східної Європи, і Латинської Америки. DataArt — визнаний лідер в області технологічних рішень для бізнесу, який завоював довіру провідних світових компаній і найвимогливіших клієнтів, серед яких — McGraw-Hill Financial, Coller Capital, BankingUp, Ocado, artnet, Betfair, SkyScanner, Collette Vacations, Booker і Charles River Laboratories та ін.
Контакты:
Анна Максюта
PR-менеджер
http://www.dataart.ua/press-center/