Відомі бізнес-фахівці розповіли студентам ІЖ про особливості заснування своєї справи в Україні, а також поділились власним практичним досвідом. Євген Василенко та Олександр Попанець за час зустрічі встигли окреслити всі вісім головних етапів створення власного бізнесу, проілюструвавши їх прикладами з кейсів своїх студентів, яких налічується вже більше шести тисяч.
Під час свого виступу Олександр Попанець поділився з аудиторією секретом відповіді одвічне питання пошуку ідеї для стартапу: «Шукайте ідею в собі. Зачиніться в кімнаті і просто згадайте про власні мрії».
Опісля інформативної частини спікери відповіли на численні запитання аудиторії, а також запросили студентів ІЖ на тренінг від організації «Бізнес молодість Україна», що відбудеться в кінці листопада.
Інститут журналістики не вперше проводить подібні практичні бізнес-семінари для своїх студентів, адже саме успішне функціонування малого та середнього бізнесу в Україні — запорука розвитку держави. Більш того, Інститут всіляко заохочує ініціативи студентів щодо створення стартапів, проводячи різноманітні конкурси та олімпіади, серед яких Всеукраїнський конкурс PR-проектів, який щорічно проводить кафедра реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики.
Прес-служба Інституту журналістики
481-44-01
«Бізнес молодість Україна» — глобальна бізнес-спільнота ефективних людей України, що пропонує бізнес-освіту для менеджерів, керівників бізнесу та майбутніх бізнесменів.
Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка — структурний підрозділ Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Заснований у 1947 році як відділення філологічного факультету, з 1953 року — перший в Україні факультет журналістики. Із 1993 року перейменовано на інститут. Випускає магістрів, спеціалістів, бакалаврів за напрямами: журналістика, видавнича справа та редагування, реклама та зв'язки з громадськістю, кіно- і телемистецтво.