Минулої п’ятниці компанія SoftServe презентувала новий корпоративний бренд та лого, що відображають еволюцію компанії, бачення майбутнього та нашу відданість у роботі з клієнтами.
«Коли ми започаткували SoftServe у 1993 році, у нас було просте, але переконливе бачення: ми хотіли створити компанію, яка не просто надає клієнтам послуги з розробки програмного забезпечення, а допомагає їм досягати успіху. Для цього ми тісно співпрацюємо з нашими клієнтами та будуємо стосунки, засновані на довірі, щоби краще розуміти бізнес-цілі наших клієнтів», - розповідає Кріс Бейкер, виконавчий директор компанії SoftServe. «У нас працюють провідні фахівці в ІТ-галузі, які розробляють програмне забезпечення світового рівня і забезпечують найкращий клієнтський досвід у кожному проекті. Тому я надзвичайно радий, що для наступного етапу нашого розвитку в нас є бренд, який справді відображає нашу культуру, бачення та ідеали».
Попит на послуги SoftServe призвів до феноменального росту компанії - більше ніж на 500% за останні 6 років. Щоби забезпечити якнайкращу підтримку клієнтам, компанія розширила глобальну присутність на ринку. Протягом останніх двох років SoftServe відкрив нові офіси у Болгарії, Німеччині, Нідерландах, Польщі та Великобританії, тож наступним логічним кроком стало відтворення нашого досвіду та непохитних цінностей компанії у новому корпоративному бренді.
Новий слоган компанії «Experience Matters» відображає досвід SoftServe, який є ключовим у всіх сферах життя компанії. Це і позитивний досвід клієнтів, що працюють з компанією; і досвід їхніх клієнтів – користувачів створеного нами програмного забезпечення; і щоденний досвід нашої професійної команди у сфері надання послуг з програмування по всьому світу.