Категорії




Графік

2024

0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0 0 1 1 0 0

2023

1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 0 2

2022

0 2 11 1 0 3 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0

2021

2 7 4 6 1 6 8 2 9 2 9 4 2 1 0 7 1 1 4 0 0 2 8 1 10 0 1 8 2 0 1 0 0 0 6 1 0 3 5 6 10 4 2 2 1 1 0 1 1 0 0 4

2020

0 1 10 0 1 12 0 1 11 5 27 23 3 4 8 2 2 2 1 2 9 14 7 9 16 3 8 10 3 3 6 4 3 2 16 14 9 7 7 14 8 5 7 9 13 9 9 13 16 2 11 11

2019

9 11 6 16 15 12 14 19 15 11 12 12 13 11 14 12 5 6 18 18 20 15 11 12 12 8 7 19 10 14 4 4 1 6 0 2 13 11 6 0 18 15 18 0 1 3 0 12 1 0 0 0

2018

17 19 24 20 29 17 22 27 17 22 27 29 12 10 15 15 7 9 10 14 22 20 18 20 12 21 16 26 14 13 21 9 11 6 18 12 1 2 18 12 13 21 16 14 23 24 18 21 16 20 9 6

2017

5 20 59 115 97 94 89 82 121 86 142 146 139 148 124 101 91 65 76 127 130 115 93 64 67 24 18 22 25 22 23 20 26 11 16 7 16 29 15 20 21 22 32 16 32 32 30 23 34 37 19 21 6

2016

11 96 160 214 158 200 159 107 147 99 169 5 133 124 167 143 143 52 84 171 153 191 120 1 6 26 157 167 133 122 3 138 81 17 102 54 1 130 115 126 94 107 107 101 124 175 130 121 151 147 135 83

2015

20 67 121 127 108 109 10 40 151 126 227 198 214 187 154 157 152 123 171 112 190 225 170 185 197 190 118 173 178 170 157 179 71 121 195 167 143 142 184 158 162 180 85 103 135 231 215 168 180 176 176 95

2014

82 189 126 242 238 215 224 234 212 184 252 231 192 290 231 231 162 139 127 236 220 241 179 214 209 183 169 232 191 168 160 176 209 153 194 202 196 247 179 235 271 42 98 136 115 219 98 149 199 220 175 59

2013

174 202 234 228 259 233 236 267 226 285 288 284 179 324 298 317 158 85 153 313 164 157 104 246 199 294 275 192 222 218 222 247 258 224 240 255 292 261 295 154 240 254 259 195 293 249 291 266 278 272 231 48

2012

31 179 257 317 335 321 342 284 280 163 2 63 292 100 216 101 282 159 5 265 188 247 254 273 64 219 303 157 286 338 255 322 302 252 217 259 298 335 113 273 382 343 378 290 294 405 319 336 355 335 314 257 33

2011

1 74 36 91 16 317 48 265 18 78 248 47 23 10 16 271 170 92 140 145 272 200 203 129 150 177 240 224 210 225 140 153 188 163 217 277 196 235 297 264 232 3 168 343 203 257 321 231 282 345 246 150

2010

21 58 63 142 157 72 198 7 127 77 61 258 215 149 0 152 28 47 45 153 62 135 229 214 227 232 209 212 236 217 189 165 207 168 250 289 263 281 228 277 286 271 281 248 288 186 265 184 89 169 303 1

2009

23 83 94 147 136 200 210 224 207 177 222 217 193 237 225 184 162 96 177 206 251 217 151 200 204 178 215 119 12 121 160 192 189 165 204 152 188 198 174 206 199 134 148 137 104 23 143 160 90 197 75 72

2008

4 31 23 86 70 110 143 89 81 74 90 122 102 118 139 129 31 71 119 127 142 126 128 93 122 102 129 101 84 110 90 110 111 120 160 154 159 159 158 119 178 151 148 107 133 125 149 141 144 139 88 34

2007

1 1 30 69 62 68 51 53 28 110 129 159 131 119 109 150 37 81 143 98 109 130 161 164 104 117 142 82 82 132 107 141 118 94 90 76 110 102 98 106 98 121 113 94 108 100 71 108 129 96 1

[566] «Сушия» підвела підсумки року

21.01.2016 | АПК і харчова промисловість, Україна

Мережа ресторанів сучасної японської кухні «Сушия» підвела підсумки 2015 року – 9-го року успішної роботи на українському ринку. Свій ювілейний рік компанія починає з 39 ресторанами в 12 містах України (23 в Києві і 16 в регіонах), більше 1500 співробітників, новими планами і перспективами.

У 2015 році «Сушия» продемонструвала стабільний розвиток. Компанія відкрила нові ресторани в Києві (ТЦ «Апрєль», просп. Л. Курбаса, 19а) та Львові (ТРЦ «Forum Lviv», вул. Під Дубом, 7б), інвестувавши в них близько 6,8 млн. грн.

Також компанія вже вклала близько 1,8 млн. грн. в два нових ресторани, відкриття яких заплановане на перший квартал 2016: у новому київському торгово-розважальному центрі «New Way» (вул. Архітектора Вербицького) і у Львові за адресою пр. Т. Шевченка, 3. При цьому з незалежних від компанії причин в 2015 році «Сушия» змушена була закрити 3 київських ресторани –  в ТРЦ «Гулівер», ресторани на вул. Грушевського та Городецького.

Розвиток мережі торкнувся і сервісу «Точна доставка»: на сьогоднішній день послуга доставки від «Сушия» доступна не лише в містах присутності мережі, але також в передмістях, кількість яких вже становить 17. Зростання замовлень «Точної доставки» склало 8,64% по відношенню до 2014 року – компанія обробила 486 275 замовлень доставки. У 2015 році до існуючих каналів замовлення доставки страв «Сушия» – за допомогою офіційного сайту, мобільних додатків і call-центру – додалася можливість замовлення через мобільний додаток для онлайн-банкінгу Приват24.

В рамках постійного підвищення стандартів мережі в грудні 2015 року в партнерстві з «Міжнародною фінансовою корпорацією» (IFC) – членом Групи Світового банку і найбільшим глобальним інститутом розвитку – «Сушия» першою серед ресторанів України запустила комплексну піврічну програму підготовки з харчової безпеки. У рамках цього проекту експерти міжнародного рівня проводять комплексну діагностичну оцінку мережі, перевіряють безпеку всіх ресторанів «Сушия» і вносять рекомендації щодо удосконалення системи контролю харчової безпеки. По закінченні проекту наступним кроком стане міжнародна сертифікація FSSC 22000.

Компанія також продовжує працювати над розвитком системи логістики та власного імпорту, які дозволяють забезпечувати найвищу якість і зберігати демократичні ціни. Сьогодні частка власного імпорту в структурі закупівель «Сушия» становить понад 80% і продовжує зростати. Компанія закуповує ключові інгредієнти в США, В'єтнамі, Китаї та Латвії.

«Сушия» постійно розширює своє меню, пропонуючи гостям не тільки улюблені страви класичної японської кухні, які користуються незмінним попитом, а й креативні сезонні пропозиції. У 2015 році в меню «Сушия» було 3 сезонних спешіалза – мережа представила 16 нових страв і 11 напоїв. На даний момент в ресторанах мережі доступна спеціальна зимова пропозиція «Чарівна зима».

Прагнучи власноруч вирішувати проблему відсутності кваліфікованого персоналу ресторанної галузі, «Сушия» інвестує у власну програму підготовки кадрів. Так, у 2015 році компанія провела 40 шкіл офіціантів і 66 шкіл кухарів, навчивши більше 1000 нових офіціантів і кухарів японської кухні. Компанія також інвестує в професійний розвиток співробітників, забезпечує їм комфортні умови праці та соціальні гарантії. У

 

2015 році «Сушия» вперше потрапила до рейтингу кращих роботодавців України за версією журналу «Фокус», зайнявши в ньому друге місце.

Вважаючи своїм обов'язком не лише стабільно розвивати бізнес, підвищувати стандарти ресторанної справи в Україні, вирощувати професійні кадри, забезпечувати робочі місця і надходження до бюджету країни за рахунок сплати податків, «Сушия» також бачить свою місію в підтримці суспільства та різних соціальних проектів. Так, в 2015 році в рамках сприяння вітчизняному автоспорту компанія почала проект з підтримки гоночної команди – дебютанта Чемпіонату України з шосейно-кільцевих перегонів. У 2016 році проект буде продовжено і розширено.

«2015 рік був непростим для українського бізнесу взагалі і для ресторанів зокрема. Ми всі відчули на собі наслідки нестабільної економічної і політичної ситуації в країні, і «Сушия» не стала винятком, – зазначив керівник мережі «Сушия» Роман Романчук. – При цьому до кінця року позитивна динаміка ставала все більш відчутною, і в цілому я можу оцінити минулий рік як досить успішний. У 2016 ми увійшли з новими амбітними планами, які вже починаємо втілювати. Ми відкриваємо нові ресторани, плануємо розширювати географію присутності, розвиваємо доставку, розробляємо концепцію оновлення «Сушия 2.0». Ми починаємо новий рік з оптимізмом – так, в 2016 нас чекає багато роботи, але це робота яку ми дуже любимо, – годувати наших гостей якісною та смачною японською кухнею і постійно перевершувати їхні очікування ».

Кілька цікавих фактів про «Сушия» в 2015 році:

•      Найпопулярніша страва: рол «Філадельфія» зі свіжим лососем (229 433 проданих порції за рік) і водорості хіяші з кунжутом (220 429 порцій за рік)

•      Найпопулярніший напій: класичний лимонад з м'ятою (257 517 порцій за рік)

•      Найбільш відвідуваний ресторан мережі: «Сушія» в ТРЦ «Dream Town» (Київ) – 147 619 гостей за рік

•      Найбільш відвідуваний ресторан мережі в регіонах: «Сушія» в ТРЦ «Kings Cross» (Львів) – 135 299 гостей за рік

•      Рекордну кількість замовлень служба доставки отримала 8 березня – 3 501 (приблизно 4 замовлення за хвилину протягом усього дня)

•      Рекордна кількість відвідувачів в день: 1 111 гостей (890 чеків) – 14 лютого, ТРЦ «Dream Town» (Київ)

•      Вжита кількість рису: 361 тонна за рік

•      Вжита кількість охолодженого лосося: 111 тонн за рік

•      Вжита кількість авокадо: 98 тонн за рік

•      Вжита кількість копченого лосося: 8 тонн за рік

«Сушия»

Мережа ресторанів сучасної японської кухні «Сушия» заснована в 2006 році і складається з 39 ресторанів в 12 містах України – Києві, Борисполі, Вінниці, Дніпропетровську, Запоріжжі, Луцьку, Львові, Одесі, Сумах, Харкові, Черкасах та Чернівцях. Щомісяця обслуговує більше 350 000 гостей, має власну службу «Точна доставка».

Детальна інформація про мережу ресторанів «Сушия» www.sushiya.ua

Прес-служба «Сушия»:

Тел./факс: (044) 451-85-13

E-mail: [email protected]

 

 

Коментувати
Facebook ::

MEDiSUM

Контактна особа: Савченко Алексей
Телефон: +380666844106
E-mail: [email protected]
Сайт:

До компанії


Найновіші релізи