IX Український форум
маркетинг-директорів, який відбудеться 7–8 квітня 2016 року в Києві, відкриє
майстер-класом «Локальні лідери на світовому ринку» один з кращих європейських
викладачів стратегічного маркетингу Джо Понс. Джо — президент AXIOMA Marketing
Consultants, запрошений професор IEDC — Bled School of Management (Словенія),
Instituto Internacional San Telmo (Іспанія) та LvBS (Україна). Його виступ буде
присвячений управлінським підходам, які призводять до лідируючого місця на
ринку.
«Тематика мого майстер-класу безпосередньо пов'язана з головною темою форуму. Я хочу поговорити про управлінські підходи, що призводять до лідерства на ринку, а також про фокусування на клієнтах і про поняття ринкової нав'язливості, — коментує Джо Понс. — Ми розглянемо взаємозв'язок між лідерством на ринку та рівнем свідомого ставлення до бізнесу, які характеризуються показниками продажів і маркетинговою діяльністю компанії. Я проілюструю свою тему великою кількістю практичних прикладів з досвіду локальних і міжнародних компаній, що займають високі ринкові позиції».
Усього на IX Українському форумі маркетинг-директорів виступатимуть більш ніж 40 спікерів — провідних маркетинг-директорів і перших осіб українського бізнесу.
В тому числі:
- Ігор Блистів, маркетинг-директор компанії «Кормотех»
- Сергій Венгер, маркетинг-директор «Миронівського хлібопродукту»
- Ганна Гришина, маркетинг-директор мережі магазинів EVA
- Тетяна Желтомирська, маркетинг-директор компанії Nemiroff
- Денис Захаренко, директор з маркетингу та продажів у B2C-сегменті
- ПАТ «Укртелеком»
- Марія Казанцева, член ради директорів City Capital Group (Platforma арт-завод, фестиваль «Вулична їжа», «Даринок», Ринок на Лісовій та ін.)
- Сергій Клименко, генеральний директор Yanser Group
- Олена Ковальська, директор з маркетингу ПУМБ
- Тетяна Лукинюк, генеральний директор Red Bull в Україні та Білорусі
- Ольга Півікова, маркетинг-директор «ТД «Щедро»
- Віталій Ткаченко, маркетинг-директор мережі «WOG-Ритейл»
- Тетяна Фурцева, старший партнер WE Partners
- Наталія Чернишова, country-менеджер Wrigley Ukraine
Крім насиченої інтелектуальної складової, на гостей форуму чекає атмосфера креативності й обміну ідеями. Учасники зможуть у тому числі особисто поспілкуватися зі спікерами та отримати персональну консультацію.
Свою участь у IX Українському форумі маркетинг-директорів уже підтвердили понад 100 компаній. Форум відбудеться в конгресно-виставковому центрі «Парковий» — це новий майданчик преміум-класу для проведення заходів. КВЦ «Парковий» повністю відповідає високому рівню заходу та прагненню організатора — компанії IdeasFirst — постійно вдосконалювати Український форум маркетинг-директорів у всіх аспектах.
Слідкуйте за новинами IX Українського форуму маркетинг-директорів на сайті www.marketingforum.com.ua и в Facebook.
Український форум маркетинг-директорів — щорічне місце зустрічі спільноти професіоналів, які створюють майбутнє маркетингу в країні. Це платформа, на якій ринок обговорює порядок денний на завтра й аналізує пройдені уроки. Тут можна визначити майбутні тенденції, познайомитися з новими кейсами та кращими експертами у різних сферах. Унікальність форуму — погляд на маркетинг з позиції першої особи. http://marketingforum.com.ua