АТЛАНТА, 26 березня 2009 – Сьогодні Компанія Кока-Кола оголосила про те, що багато з її легендарних рекламних площ погаснуть у підтримку акції «Година Землі», що відбуватиметься у суботу, 28 березня. Очікується, що цей захід стане найбільшою екологічною подією планетарного масштабу. Компанія Кока-Кола також бере участь у регіональних кампаніях, спрямованих на підвищення рівня обізнаності, у більш ніж 50 країнах. «Ми радо долучаємось до тисяч громад, організацій та громадян, які хочуть привернути увагу до проблеми зміни клімату та до дій, які ми усі разом можемо робити, щоб уповільнити, зупинити, та, врешті, змінити ситуацію на краще», - сказав Мухтар Кент, Президент Компанії Кока-Кола. – «Година Землі» - це чудовий спосіб продемонструвати, що маленькі, прості кроки, як-от вимкнення світла, можуть стати справжнім поворотним моментом у подоланні такої глобальної проблеми як зміна клімату, якщо до справи візьмуться мільйони людей по усьому світу». Планується, що такі культові рекламні вогні Кока-Кола як білборди на Таймз-Сквер у Нью-Йорку, на даху готелю Міраж у Лас-Вегасі, на площі Пікаділлі у Лондоні, площі Кінгс-Кросс у Сіднеї, погаснуть. Буде вимкнено також інші освітлені реклами та білборди по всьому світу, від Мехіко до Шанхаю. Компанія Кока-Кола також допомагає поширювати інформацію про «Годину Землі» у різних країнах шляхом реклами на радіо, телебаченні, у кінотеатрах та друкованих медіа. Центральний офіс Компанії Кока-Кола та знаменитий Музей «Світ Кока-Кола» в Атланті також вимкнуть світло. Компанія також заохочує своїх співробітників взяти участь у «Годині Землі» разом зі своїми сім’ями та друзями. «Година Землі» - це символічна подія, яка спрямована на підвищення обізнаності громадськості про проблему та є ще однією нагодою для Компанії Кока-Кола продемонструвати свою відданість справі захисту навколишнього середовища. Адже Компанія працює над тим, щоб стабілізувати викиди диоксиду вуглецю у процесі виробництва, ставлячи за мету розвивати бізнес, але не збільшувати викиди. Компанія також зобов’язалась зменшити на 5% показник абсолютних викидів у розвинених країнах до 2015 року (від показника 2004). Виконання цих зобов’язань запобігне викидам більш ніж 2 мільйонів метричних тон CO2 у 2015 році для світу. «Всесвітній Фонд дикої природи (WWF) вітає участь Компанії Кока-Кола в акції «Година Землі», - сказав Президент підрозділу WWF у США Картер Робертс. – «Кризові зміни клімату загрожують здатності нашої Планети утримувати тих, хто її населяє. І йдеться не лише про енергоефективність, адже розумні компанії знають, що вони повинні працювати таким чином, щоб не виснажувати обмежені природні ресурси, якщо вони хочуть працювати у майбутньому. «Година Землі» - це гарна нагода для компаній задуматись над шляхами зменшення їхнього впливу на екологію, і не лише у їхніх власних виробничих процесах, але вздовж усієї мережі постачання». Біль ш ніж 2700 міст та сіл у 83 країнах готуються вимкнути світло на годину, що зробить цю акцію найбільшою екологічною акцією в історії людства. Звичайні громадяни, підприємства, урядові організації, школи та громадські організації об’єднають зусилля, щоб продемонструвати, що разом можна впливати на глобальне потепління. Щоб дізнатися більше про «Годину Землі», або щоб долучитися, заходьте на веб-сайт www.earthhour.org.