Нова етикетка виконана у звичному для бренда колірному поєднанні червоного, чорного і золотого, але більше світла й золота надають пляшці легкості та привабливості. Основні класичні елементи дизайну збереглися: листя хмелю та ячмінні колоски продовжують звертати увагу на якість і смак продукту. Додалися елементи, що підкреслюють традиції, майстерність і досвід пивоваріння. В цілому оновлений дизайн посилює позиціонування бренда «Арсенал» як пива для справжніх чоловіків і акцентує увагу споживачів на міцності, підвищеної до 8%. А напис на етикетці «Зварене на совість» підкреслює особливе ставлення виробника до якості пива.
Андрій Отрощенко, віце-президент з маркетингу Carlsberg Ukraine:«Арсенал Міцне» виготовляється на совість вже багато років, починаючи з 2003 року. Досвід у виробництві міцного пива і його стабільна якість протягом усього часу дає споживачам напою відчуття впевненості та надійності. У 2016 році «Арсенал» оновлюється, щоб зміцнити лідерські позиції в міцному сегменті та підтримати лояльність своїх споживачів, а також відповідати їхнім очікуванням і новим умовам ринку».