Зміни щодо складу Ради директорів, впроваджені 01 травня 2016 року
Ханс Ван Байлен (Hans Van Bylen) – новий Головний виконавчий директор «Хенкель»
Дюссельдорф. 01 травня 2016
року новим Головним виконавчим директором компанії став Ханс Ван Байлен. Він
замінив на посаді Каспера Рорстеда (Kasper Rorsted), який
працював у складі Ради директорів «Хенкель» протягом 11 років.
«Я рада тому, що у
майбутньому компанію «Хенкель» очолюватиме Ханс Ван Байлен. Завдяки його багаторічному
міжнародному досвіду роботи в «Хенкель», його відмінним навичкам управління та
відданості бренду, інноваціям і клієнтам він є чудовою кандидатурою на посаду
Головного виконавчого директора. Ми впевнені, що з призначенням Ханса Ван
Байлена майбутнє «Хенкель» буде в надійних руках», – вважає д-р Сімона
Бажель-Тра (Dr. Simone Bagel-Trah), Голова Наглядової ради та Комітету
акціонерів.
Ханс Ван Байлен заявив: «Призначення на посаду Головного виконавчого директора є для мене великою честю і водночас це велика відповідальність. Я з нетерпінням очікую на цю подію і переконаний у продовженні успішного розвитку «Хенкель» за участі міжнародної команди».
Ханс Ван Байлен (55 років) розпочав
роботу в «Хенкель» у 1984 році. Упродовж своєї успішної кар’єри в компанії
протягом 31 року від обіймав керівні посади, контролюючи роботу досить великих
регіонів у двох підрозділах – Laundry & Home Care і
Beauty Care. Він розпочав свою роботу в Бельгії та країнах Бенелюксу, а пізніше
його службові обов’язки поширилися на розвиток діяльності у Франції, Східній
Європі, Близькому Сході, Африці, Південній Америці, країнах
Азіатсько-Тихоокеанського регіону та Латинської Америки. У 2005 року Ханс Ван
Байлен став членом Ради директорів, відповідальним за напрямок Beauty Care.
Ханс Ван Байлен народився у
м. Берхем, Бельгія, у 1961 році. Він одружений та має трьох дітей, закінчив
Антверпенський університет і здобув академічний ступінь у сфері управління
бізнесом та диплом магістра ділового адміністрування (MBA).
Наступником Ханса Ван
Байлена стане Паскаль Удаєр (Pascal Houdayer), який буде призначений членом Ради директорів та
очолить підрозділ Beauty Care «Хенкель».
Паскаль Удаєр (46 років)
розпочав роботу в «Хенкель» у 2011 році, очоливши відділи міжнародного
маркетингу підрозділу Home Care, розвитку нового бізнесу та діяльності Laundry
& Home Care, пов’язаної з використанням цифрових технологій. Крім цього,
він відповідав за роботу цього підрозділу в країнах Азіатсько-Тихоокеанського
регіону. До того, як увійти до складу «Хенкель» у 1993 році, він обіймав різні
керівні посади у Procter & Gamble в Європі, Північній Африці та Сполучених
Штатах Америки в підрозділах Laundry and Home Care і Body Care. З 01 березня
2016 року він є членом Ради директорів «Хенкель».
Паскаль Удаєр народився у
м. Обонн, Франція, в 1969 році. Він одружений та має трьох дітей, закінчив
Школу бізнесу ESSEC Business у Парижі та здобув навчальний ступень у сфері
математики і диплом магістра ділового адміністрування (MBA).
Докладні резюме розмішені на сайті: http://www.henkel.com/company/management-corporate-boards/management-board
«Хенкель» є міжнародною компанією, провідні бренди і технології компанії розподілені в трьох підрозділах: засоби для прання та догляду за оселею (Laundry & Home Care), косметичні засоби (Beauty Care) і клейові технології (Adhesive Technologies). Компанія «Хенкель» була заснована в 1876 році і зараз утримує провідні ринкові позиції як у споживчому, так і в промисловому секторах. Її найвідоміші бренди – Persil, Schwarzkopf і Loctite. У компанії «Хенкель» працюють близько 50 000 чоловік, заявлений об'єм продажів становить 18,1 млрд. євро, а скоригований прибуток від основної діяльності в 2015 фінансовому році склав 2,9 млрд. євро. Привілейовані акції «Хенкель» вказані в німецькому фондовому індексі (DAX).
Цей документ містить прогнозні заяви, які
ґрунтуються на поточних оцінках і допущеннях органів корпоративного управління
Henkel AG & Co. KGaA. Прогнозні заяви містять такі слова, як «очікувати»,
«мати намір», «планувати», «передбачати», «припускати», «допускати», «вірити»,
«оцінювати», «прогнозувати», та інші подібні вирази. Такі заяви не повинні
жодним чином тлумачитися як гарантія достовірності таких припущень. Майбутні
показники і результати, які будуть фактично досягнуті компанією Henkel AG &
Co. KGaA та її афільованими компаніями, залежать від ряду ризиків і
невизначеностей, які можуть істотно відрізнятися від прогнозних заяв. Безліч
таких чинників не залежать від Henkel і не можуть бути заздалегідь точно
оцінені, зокрема подальші економічні умови або дії конкурентів та інших
учасників ринку. Henkel також не планує вносити зміни до своїх прогнозних заяв.