В липні 2016 року оператор розширив канали зв’язку з Укртелекомом, адаптувавши існуючий додаток «Online допомога» в FB (http://onlinehelp.ukrtelecom.ua/fb) та VK (http://onlinehelp.ukrtelecom.ua/vk) під мобільні гаджети. Тепер користувачам не обов’язково дзвонити до Контакт-центру Укртелекому або ж заповнювати форму зворотного зв’язку на сайті – отримати консультацію можна, відправивши своє питання за допомогою зручного спеціального додатку в соціальних мережах.
«Через веб-версію додатку «Online допомога» в червні 2016 року ми отримали близько 200 звернень від наших клієнтів. Впевнений, що з появою оновленої версії ми зможемо оперативно допомагати більшій кількості абонентів. Адже все що їм потрібно зробити – коректно ввести свої дані через форму, що доступна зі смартфону та планшету, підключених до інтернету», - розказує Денис Захаренко, директор з розвитку масового сегменту ПАТ «Укртелеком».
Додаток «Online допомога» в соціальних мережах було створено в 2015 році – в лютому в FB та в липні в VК. За цей період понад 2500 тис абонентів скористалися цим каналом зв’язку з Укртелекомом.