Юні мандрівники, відкривши пляшку «Живчика», отримують нестримну енергію для пізнання світу та починають подорож, повну несподіванок і відкриттів. А сила натурального соку та користь ехінацеї підсилюють імунітет та дарують енергію маленьким шукачам пригод, щоб разом із непосидючим бренд-героєм на повну поринути у веселі мандри.
Нова сезонна комунікація ТМ «Живчик» об’єднує різні канали: ТБ, зовнішню рекламу в найбільших українських містах, візуалізацію в торгівлі та підтримку в Інтернет. ТБ-ролик транслюватиметься у період з 15 вересня до 31 жовтня на провідних національних каналах. Переглянути його можна тут: https://youtu.be/F89ZNvxM4sw.
Юлія Козар, бренд-менеджер ТМ «Живчик»: «У час тотальної гаджетоманії
дітлахи вже встигли підзабути, якими є справжні розваги та пригоди. Все рідше
можна зустріти хлопчиків і дівчат, які грають з друзями на вулиці. Але наш бренд-герой
рішуче налаштований змінити ситуацію. Живчик виступає за активне дозвілля,
незабутні пригоди та розваги, які можна пережити тільки вийшовши з дому. Цієї осені місія Живчика - витягнути
дітей з нереального «потойбіччя екрану» у світ справжніх пригод та показати,
що за межами гаджетів є неймовірно цікаві речі, які варто відкривати!».
Відчуй справжню жагу до пригод разом із «Живчиком»!