На дводенній міжнародній конференції провідні консультанти Start Global та запрошені експерти розказали про важливість експортної стратегії, методологію вибору країн для експорту, практичний інструментарій пошуку партнерів на зовнішніх ринках, підготовку до міжнародних виставок, деякі юридичні аспекти виходу за кордон, тощо.
Власним досвідом з учасниками конференції поділилися спікери:
Ольга Трофімцева, заступник міністра аграрної політики та продовольства України з питань євроінтеграції;
Олег Максак, виконавчий директор бізнес-групи «Арніка» «Історії успіху: Українська органічна соя для світу»;
Хорхе Ечебехере (Jorge Etchebehere), менеджер з міжнародного розвитку Rizobacter Argentina «Досвід міжнародного зростання. Аргентина»;
Дарія Дорошкевич, доктор економічних наук, професор Міжнародного Університету Фінансів «Цінність стратегії при виході на міжнародні ринки»;
Ольга Іванченко, консультант групи з фінансування та розвитку МСБ ЄБРР в Україні «Програми ЄБРР зі сприяння розвитку експорту сільськогосподарської продукції»;
Ніколя Перрен (Nicolas Perrin), радник з питань сільського господарства, економічна служба Посольства Франції в Україні «Можливості для українських виробників сільськогосподарської продукції у Франції. Імідж України у Франції. ТОП 5 речей, які мають знати українські компанії, перш ніж вийти на французький ринок»;
Хайме Рамон Фернандес Санчес (Jaime Ramon Fernandez Sanchez), аташе з торгово-економічних питань при Посольстві Королівства Іспанії в Україні «Можливості для українських виробників сільськогосподарської продукції в Іспанії. Імідж України в Іспанії. ТОП 5 речей, які мають знати українські компанії, перш ніж вийти на іспанський ринок»;
Олена Ткаченкo, керуючий партнер ЮФ «Кайрен» «Юридичні аспекти виходу за кордон».
Дмитро Швець, керуючий партнер Start Global «Дорожня карта експорту. Навіщо вона потрібна та яка ціна помилки при виході на міжнародні ринки?»
За словами Дмитра Швеця «в структурі українського експорту переважають сировина та напівфабрикати, при цьому доля експорту становить майже половину від ВВП країни! Якщо Україна зосередиться на розвитку експорту вже готової продукції, прибутки експортерів можуть значно зрости. Окрім цього далеко не всі власники компаній знають про існування численних інструментів підтримки експорту для малого та середнього бізнесу: Програму ділових консультацій ЄБРР, Програму підтримки експорту в рамках ULEAD від WNISEF, тощо».
«При виході на міжнародні ринки найголовніше – це стратегія», - впевнена Дарія Дорошкевич. У своєму виступі вона наголошує: «Абсолютно всі підрозділи компанії мають бути ознайомлені зі стратегічними цілями та мотивовані у відповідності до них. Стратегія має бути перекладена на мову операційних термінів та перетворитися у постійний процес.»
Розповідаючи про економічну співпрацю між Україною і Іспанією Хайме Рамон Фернандес Санчес зазначив: «Іспанія – один зі світових лідерів за розвитком економіки: вона посідає 14 місце серед всіх країн світу та 5 місце серед країн ЄС. Обсяг ВВП країни сягає 1,2 трильйона доларів США. Щорічний обсяг експорту країни за даними на 2015 рік становить понад 281 мільярд доларів (Україна за аналогічній період експортувала продукції на понад 38 мільярдів доларів). Україна є найбільшим партнером Іспанії з експорту кукурудзи та одним з найбільших партнерів з експорту пшениці. Країни мають перспективи для подальшого розвитку економічних відносин».
Організатори “Школи Аграрного Експортера” - міжнародна консалтингова компанія Start Global та компанія “Київський Міжнародний Контрактовий Ярмарок”.
За додатковою інформацією про конференцію та цитати інших докладачів, будь ласка, звертайтеся:
тел .: +38 (044) 225 04 40
Start Global - міжнародна консалтингова компанія, яка сприяє розвитку продажів на світових ринках. Основні послуги: розробка стратегії виходу на міжнародні ринки, аналітика ринку, пошук ринків збуту, пошук партнерів закордоном, супровід переговорів, сприяння співробітництву, медіація. Start Global заснована в 2008 році.