Компанія Gorenje залишається відданою гуманітарній кампанії, що проводиться в співробітництві з ювелірною компанією Zlatarna Celje та організацією Europa Donna (Європейська коаліція по боротьбі з раком молочної залози), яка сприяє обізнаності населення про боротьбу з раком молочної залози. Торік Gorenje приєдналася до активностей, котрі проводяться під час Рожевого Жовтня - Європейського місяця по боротьбі з раком молочної залози, у Великобританії і Хорватії. Ще два Рожеві холодильники від Gorenje з дорогоцінним золотим ланцюжком, наданим ювелірною компанією Zlatarna Celje, було продано на благодійному аукціоні. Всі кошти, отримані від продажу цих приладів, були пожертвувані установам, що спеціалізуються на боротьбі або лікуванні раку молочної залози, а також на оновлення медичного обладнання для прогнозування раку на початкових стадіях появи.
www.cancerworld.org