Авіаіндустрія Англії, наприклад, посідає друге місце у світі й щорічно приносить економіці країни 31 млрд фунтів стерлінгів, з яких 28,5 млрд надходять через експорт. При цьому два основних виробники літаків — загальноєвропейський Airbus та американський Boeing — не мають в Англії повного циклу виробництва, але залежать від англійських запасних частин.
Використовуючи проміжні товари та послуги з інших країн без потреби розвивати на місці цілу індустрію, компанії й країни підвищують власну конкурентоспроможність. Сьогодні в більшості економік 30 % проміжного імпорту призводить до експорту.
Немає сумніву щодо того, що зростаючий взаємозв’язок між економіками відкриває великі можливості. Але разом з тим це кидає нові виклики країнам, які розвиваються, в тому числі політичні. Як же Україні синхронізувати національну політику і захист інтересів країни з глобальною природою економічної діяльності? Яке місце займе Україна в глобальній мережі доданої вартості? Хто отримує з цієї мережі найбільшу користь? Що означає маркування Made in Ukraine — гру на патріотичних відчуттях споживачів чи реальну економічну вигоду? Про власний погляд на зазначену проблематику говоритимуть міжнародні експерти топ-рівня в рамках дискусії Made in Ukraine vs Made in the World під час четвертого Київського міжнародного економічного форуму, який відбудеться 5–6 жовтня 2017 року. Серед учасників дискусії –директор IMD World Competitiveness Center Артуро Бріс, віце-президент і голова Інноваційного центру компанії Gartner Зеві Майкл та інші.
За новинами КМЕФ можна стежити на сайті форуму та на його офіційній сторінці у Facebook.
Київський міжнародний економічний форум (Kyiv International Economic Forum, KIEF) — постійно діючий майданчик для формування стратегії економічного розвитку України. Орієнтований на організацію діалогу експертів, бізнесу та влади, запозичення кращого світового досвіду, створення «дорожньої карти» розвитку та сприяння конвертації ідей у реальні дії. www.forumkyiv.org