Koblevo — виноробний бренд із тридцятирічною історією та міцними традиціями. Але щоб рухатися вперед, треба змінюватися. На початку року компанія Koblevo звернулася до агентства по нове позиціювання й стратегію комунікації, яка змогла б по-новому познайомити людей з давно відомим їм брендом.
Відкинувши звичні для категорії образи романтичних заходів сонця, вишуканих застіль і високочолих експертів, бренд уперше почав говорити про те, що його насправді вирізняє. Koblevo — єдиний український виробник вина, який може похвалитися понад 2000 гектарами виноградників, сучасним французьким та італійським обладнанням, розробленим на індивідуальне замовлення, а ще людьми, для яких усе це — набагато більше ніж просто робота. Вони роками доглядають за молодою лозою, прокидаються до світанку, щоб зібрати найкращий виноград, і ретельно відбирають кожну ягоду. Тому працівники Koblevo й стали головними героями нового ролика, що чесно описує непростий процес створення справжнього вина.
«Вино того варте» — новий слоган Koblevo, який відображає підхід до роботи кожного працівника заводу й говорить про якість напою.
Олег Звонарьов, керівник відділу розвитку ТМ KOBLEVO:
«За гарною пляшкою на полиці магазину — роки праці. Тому нова реклама особливим способом показує те, чого ви зазвичай не бачите. Це — чесна робота, завдяки якій виходить вино, яким ми пишаємося. А ми — це кожен працівник Koblevo».
Посилання на сервер: https://server.fedoriv.com/sharing/Ialo5QD2W
Посилання на YouTube: https://youtu.be/ZECDhfIZbvw
У зніманні взяв участь 41 працівник заводу, один французський виноградозбиральний комбайн і один раритетний автобус. Режисером проекту став німець Том Шлаґкамп (Tom Schlagkamp), оператором виступив також німець Коля Брандт (Kolja Brandt).
Додаткова інформація для ЗМІ:
+38 067 445 00 82
Максим Розенко