Згідно останніх стандартів Volkswagen всі дилерські центри бренду в Україні мають отримати в найближчий час однаковий за стилістикою фірмовий дизайн інтер’єрів та екстер’єрів. Тож «Атлант-М Дніпровська набережна» став першим дилером німецького бренду в столичному регіоні, який 2017 року змінив дизайн свого автоцентру та презентував нову концепцію гостям заходу.
Генеральний директор «Атлант-М Дніпровська набережна» Петро Метельський:«Остання концепція архітектури автоцентрів Volkswagen включає декілька важливих елементів, серед яких новий асиметричний вхідний портал з логотипом бренду, інтегрована в фасад будинку рама та портал або вивіска з назвою дилера. Ці нові елементи мають білий колір та вбудований світловий канал для сучасного і яскравого вигляду автоцентрів вдень та в нічний час. В інтер’єрі оновлено модульний формат розміщення автомобілів, меблі та устаткування відділів продажу та сервісу.
Наш автоцентр є лідером з продажу автомобілів Volkswagen в Україні вже декілька років поспіль, тож ми прагнемо у всьому відповідати високим стандартам бренда, який з гордістю представляємо в нашій країні, першими впроваджуючи нові зміни та інновації у всіх напрямках своєї роботи задля комфорту та зручності обслуговування наших клієнтів».