- Продовження поліпшення показників стійкого розвитку
- Амбасадорами стійкого розвитку є більше ніж 50 000 співробітників Групи
- Партнерство, спрямоване на зменшення забруднення океану пластиком
- Провідні позиції в міжнародних індексах і рейтингах
Дюссельдорф, 22 лютого 2018 р. – «У 2017 р. ми досягли відчутного прогресу у втіленні стратегії стійкого розвитку та досягненні відповідних цільових показників. Ми пишаємося тим, що багато міжнародних рейтингових агенцій визнали наші досягнення відмінними рейтингами та відзначили «Хенкель» як одну з компаній – світових лідерів у сфері стійкого розвитку», – сказала Катрін Менгес, виконавчий віце-президент з кадрової роботи та голова Ради стійкого розвитку «Хенкель».
Створення цінності стійкого розвитку
«Хенкель» хоче створити цінність стійкого розвитку для своїх покупців, співробітників, акціонерів та суспільства. Водночас компанія планує втричі збільшити ефективність роботи до 2030 р. У 2017 податковому році компанія знову досягла значного прогресу у втіленні середньострокових цільових показників, запланованих до 2020 р. (порівняно з базовим 2010 р.):
- споживання енергії та викиди CO2 (на тонну продукції) були скорочені на 24 відсотки;
- обсяг відходів (на тонну продукції) був зменшений на 32 відсотки;
- споживання води (на тонну продукції) було зменшене на 24 відсотки;
- безпеку праці (на мільйон відпрацьованих годин) було поліпшено на 17 відсотків;
- чисті продажі (на тонну продукції) збільшилися на 5 відсотків;
- у цілому компанії «Хенкель» вдалося поліпшити співвідношення створеної вартості та впливу на навколишнє середовище на 43 відсотки порівняно з базовим 2010 р. До 2020 р. компанія планує збільшити ефективність використання ресурсів на 75 відсотків.
У світлі Паризької угоди про клімат та зобов’язання світового співтовариства утримати глобальне потепління на рівні значно нижчому за 2 0С від доіндустріальних рівнів, компанія «Хенкель» повинна зробити вагомий внесок у захист клімату. Для досягнення цієї мети компанія зосереджується на зменшенні до 2030 р. викидів вуглецю на всіх своїх виробничих об’єктах на 75 відсотків. До 2030 р. «Хенкель» також прагне забезпечити постачання для власного виробництва 100% електроенергії, виробленої з відновлювальних ресурсів. Проміжною метою в цьому напрямі є забезпечення постачання 50% електроенергії з відновлювальних джерел до 2020 р. «Хенкель» прагне стати позитивною щодо клімату компанією в довгостроковій перспективі.
Навчання більше ніж 50 000 співробітників як амбасадорів стійкого розвитку
«Багато в чому прогрес у 2017 р. був досягнутий завдяки активним зусиллям наших співробітників», – сказала Катрін Менгес. «Починаючи з 2012 р., ми провели навчання більше ніж 50 000 співробітників як амбасадорів стійкого розвитку – це робить дану програму однією з найбільших освітніх ініціатив «Хенкель» на теперішній час. Ми хочемо не просто передати нашим співробітникам знання про стійкий розвиток. Ми бажаємо їх надихнути ділитися цим знанням зі своїми колегами, постачальниками, клієнтами та навіть школярами, щоб зробити внесок у розвиток суспільства. Це важливий крок, який робить питання стійкого розвитку ще більш важливим у повсякденній роботі кожного співробітника».
Партнерство для стійкого розвитку
Крім своїх співробітників, «Хенкель» також знаходить партнерів у відповідному ланцюгу цінності. Наприклад, компанія співпрацює з «Банком пластику» – соціальним підприємством, орієнтованим на зменшення забруднення океану пластиком та надання можливостей бідним верствам населення. На станціях збирання, таких як на Гаїті, місцеве населення може обміняти зібрані пластикові відходи на гроші, допомогу в натуральній формі чи соціальні послуги. Потім цей пластик переробляють для повторного використання як вторинну сировину, щоб підтримати економіки замкненого циклу.
Підтвердження позицій лідера у індексах та рейтингах
Бізнес-практика та зусилля «Хенкель» у напрямі стійкого розвитку вражають незалежних експертів зі стійкого розвитку, рейтингові агенції та ринки капіталів: компанія «Хенкель» зазначена як промисловий лідер у категорії «Індивідуальна та побутова гігієнічна продукція» в індексах стійкого розвитку Доу – Джонса і в Європі, і у всьому світі. Компанія «Хенкель» також зазначена в таких індексах зростання стійкого розвитку:
- індекси ECPI;
- індекси стійкого розвитку Ethibel;
- індекси стійкого розвитку Euronext Vigeo Eiris;
- індекс належної етики FTSE4 – вже 17 років поспіль;
- індекс Global Challenges;
- лідери MSCI ESG та індекси SRI;
- індекси лідерів STOXX Global ESG.
У рейтингах Oekom Research та Sustainalytics «Хенкель» визнана компанією-лідером у сферах своєї діяльності.
Додаткова інформація про стійкий розвиткок в компанії «Хенкель» наведена на сайті www.henkel.com/sustainability.
Про «Хенкель»
«Хенкель» провадить діяльність у всьому світі, маючи добре збалансований та диверсифікований портфель. Завдяки сильним брендам, інноваціям і технологіям компанія має передові позиції у всіх трьох напрямках діяльності, у роботі як для побутових, так і для промислових споживачів. «Клейові технології» компанії «Хенкель» є міжнародним лідером на ринку клейової продукції в усіх промислових сегментах та в усьому світі. Бізнес-підрозділи «Засоби для прання та догляду за оселею» і «Косметичні засоби» компанії «Хенкель» займають провідні позиції на багатьох ринках у численних товарних категоріях у різних країнах світу. Компанія «Хенкель» була заснована в 1876 р. та спирається на понад 140 років успішної роботи. У 2017 р. Група «Хенкель» звітувала про більше ніж 20 млрд євро продажів та близько 3,5 млрд євро скоригованого операційного прибутку. Сукупні продажі основних брендів у кожному з трьох напрямів бізнесу – Loctite, Schwarzkopf та Persil – становили 6,4 млрд. євро. У «Хенкель» працюють більше ніж 53000 осіб у всьому світі – це віддана та дуже різноманітна команда, об’єднана сильною корпоративною культурою, спільними цінностями та загальною метою створювати цінність стійкого розвитку. «Хенкель», як визнаний лідер у стійкому розвитку, займає провідні позиції в багатьох міжнародних індексах і рейтингах. Привілейовані акції «Хенкель» котируються на DAX, фондовій біржі ФРН. Додаткову інформацію можна одержати за адресою: www.henkel.com.