Ми три дні показували й розповідали про електричні автобуси SKYWELL – міські моделі,
які здатні долати до 300 км на одному заряді й заряджатися до 100 за півгодини
Електробуси, які мають подвійні склопакети та систему кондиціювання із охолодженням та
підігрівом, м’яке LED освітлення та додаткове освітлення сходів у ранкові та вечірні часи,
камеру контролю задніх дверей для безпеки пасажирів та заднього ходу, зручний заїзд та
пересування на возику для людей з додатковими потребами та багато іншого
Ми готові запропонувати альтернативу прожерливим автобусам 15 20 річної давнини, що
застаріли й фізично, й морально До наших електробусів завітали Олександр Озеран з
Міністерства Інфраструктури України, Віталій Кличко з Київської мерії, депутати й
представники від влади та приватні перевізники з різних куточків України А ще неймовірна
кількість громадян, від найменших до найстарших, які завітали до нас й відверто бажали вже
невдовзі пересуватися містами на таких електробусах
Та чи готовий ринок до електробусів Кількість завезених електромобілів до України за
перші два місяці 2018 року б’є рекорди Авжеж, адже в цьому році електрокари не
обкладаються податками, а отже й вартість автівки на електротязі значно менша за торічну
Кількість бажаючих придбати електрокар зростає в першу чергу через значну економію на
паливі, бо ж ціна давно вже минула всі розумні показники А що ж до екологічної складової?
Напевно, що поки що для переважної кількості громадян не забруднювати повітря є
додатковим позитивним іміджевим показником Але й давайте проведемо паралелі між
особистою автівкою й громадським транспортом Пересічний автовласник користується
машиною переважно двічі на день – коли їде вранці на роботу й ввечері додому Ну нехай це
буде 40 кілометрів на добу А громадський автобус працює зміну з ранку до 23 години й
проїжджає в залежності від маршрутів 200 300км на добу Страшно уявити кількість
вихлопних газів, що щоденно викидає кожен автобус спалюючи до півтони дизелю До того ж,
для виготовлення го літру пального використовується кВт електроенергії яка
безпосередньо, з більшим коефіцієнтом корисної дії може бути напряму використана для
електротранспорту Тож може час замислитись й над оновленням автобусного парку в Україні?
Чи не час вже переходити на електричні автобуси, що не забруднюватимуть навколишнє
середовище й будуть заряджатися вночі під час надлишку електричної енергії, що витрачається
на безглуздий підігрів водойм? Тож на наш погляд електроавтобуси можуть одночасно
підвищити рівень комфорту для пасажирів, покращити екологічний стан міст, зменшити
енергетичне навантаження вдень та використати нічну електроенергію з користю, стати
економічним важелем всіх перевезень