· У 2017 фінансовому році досягнуто рекордного рівня обсягу збуту і доходів
· Запропоновано рекордні дивіденди у розмірі 1.79 євро на привілейовану акцію (+10.5%)
· Підтверджено прогнозовані показники на весь 2018 рік
· Виконання стратегічних пріоритетних завдань проходить за планом
Дюссельдорф. Сьогодні на щорічних загальних зборах компанії «Хенкель» головний виконавчий директор компанії «Хенкель» Ханс Ван Байлен (Hans Van Bylen) повідомив про основні досягнення у 2017 фінансовому році і звернув увагу на прогрес у виконанні стратегічних пріоритетних завдань компанії. Зважаючи на дуже хороші результати діяльності компанії «Хенкель» у 2017 фінансовому році, Ханс Ван Байлен повідомив про виплату найвищих за всю історію діяльності компанії дивідендів. Він також підтвердив прогнозовані показники на поточний фінансовий рік, тобто 2018 рік.
“Минулий рік був для нас успішним. Ми досягли нового високого рівня обсягу збуту, який вперше перевищив 20 мільярдів євро. Нам також вдалось досягти нових рекордних рівнів доходів та рентабельності. Ми забезпечили зростання прибутковості бізнесу. Зважаючи на це, на щорічних загальних зборах ми пропонуємо виплату рекордних дивідендів у розмірі 1.79 євро на привілейовану акцію, – зазначив Ханс Ван Байлен. – Такий успіх – це результат самовідданої роботи наших 53 000 працівників у різних країнах світу. Вони демонструють високу відданість роботі і компанії – кожного дня, у всіх країнах.”
Др. Сімона Багель-Тра (Simone Bagel-Trah), голова Комітету акціонерів і Наглядової ради компанії, подякувала Правлінню і всім працівникам за їх самовіддану роботу у 2017 фінансовому році.
Розмір дивідендів досяг нового рекордного рівня
Акціонерам було запропоновано виплату вищих на 17 центів дивідендів по акціях обох видів, а саме: 1.79 євро на привілейовану акцію і 1.77 євро на звичайну акцію, що на 10.5 відсотків на 10.6 відсотків (відповідно) більше в порівнянні з попереднім роком. “Запропоновано дивіденди у новому високому розмірі”, – висловився Ханс Ван Байлен.
Підтверджено прогнозовані показники на весь 2018 фінансовий рік
Коментуючи очікувану економічну ситуацію в поточному фінансовому році, Ханс Ван Байлен повідомив: “Загалом, економічна ситуація добра, однак, є багато причин для занепокоєння. У Європі все ще незрозуміло, як буде проходити вихід Британії з ЄС. Така невідомість обтяжує економіку.”
Головний виконавчий директор компанії також згадав нещодавні дискусії стосовно тарифів, торгових обмежень і ймовірних дій у відповідь: “Це не буде сприяти глобальному економічному розвитку.”
“Вартість сировини та упакування, швидше за все, буде і надалі зростати в порівнянні з попереднім роком”, – додав Ханс Ван Байлен. – “Вплив обмінних курсів валют також залишається одним з визначальних факторів. В цьому відношенні ми передбачаємо дуже великі коливання. За нашими прогнозами, курс долара США до євро буде і надалі знижуватись в порівнянні з 2017 роком. Крім того, може спостерігатись подальше зниження обмінних курсів деяких важливих для нас валют в країнах, що розвиваються.”
Що стосується 2018 фінансового року, Ханс Ван Байлен підтвердив прогнозовані показники для всієї Групи компаній «Хенкель»: “Ми докладаємо зусилля для забезпечення стабільного розвитку прибуткової діяльності. На весь 2018 фінансовий рік ми прогнозуємо органічне зростання обсягу збуту від 2 до 4 відсотків. Компанія «Хенкель» також очікує зростання скорегованої рентабельності по прибутку від збуту (EBIT) більш, ніж на 17.5 відсотків. Скорегований прибуток на привілейовану акцію має зрости на 5 – 8 відсотків.”
Згадуючи про пов'язані з постачанням труднощі у сегменті споживчих товарів в Північній Америці протягом першого кварталу 2018 року, Ханс Ван Байлен повідомив: “Ми дуже шкодуємо про те, що виникли такі проблеми. Причини вже визначені, і ми докладаємо чимало зусиль для вирішення проблем. За нашими прогнозами, ця ситуація з постачанням нормалізується впродовж другого кварталу.”
Завдання компанії «Хенкель» на період до 2020 року і далі: досягнення стратегічних пріоритетних завдань проходить за планом
“Ми визначили амбітні завдання для компанії «Хенкель», і ми серйозно налаштовані на їх досягнення”, – зазначив Ханс Ван Байлен. Компанія «Хенкель» визначила чотири стратегічних пріоритетних завдання: стимулювати розвиток, прискорювати запровадження сучасних інформаційних і цифрових технологій, підвищувати оперативність діяльності і фінансувати зростання. “Компанія «Хенкель» прагне стати більш зосередженою на потребах клієнтів, більш інноваційною, більш оперативною і використовувати більше сучасних інформаційних та цифрових технологій”, – повідомив Ханс Ван Байлен.
Водночас, компанія «Хенкель» буде і надалі підтримувати стійкий розвиток в рамках всього циклу створення вартості і покращувати свою вже традиційну і визнану на міжнародному рівні позицію лідера стійкого розвитку.
“Ми досягли значного прогресу у всіх аспектах наших стратегічних пріоритетних завдань”, – висловився Ханс Ван Байлен. – “Ми прагнемо стимулювати успішний розвиток компанії «Хенкель». Це наша спільна мета.”
Для отримання більш детальної інформації про ці щорічні загальні збори просимо звертатись до нашого веб-сайту:
Для інвесторів та аналітиків:
www.henkel.com/investors-and-analysts/annual-general-meeting
Для органів преси і представників засобів масової інформації:
https://www.henkel.com/press-and-media/press-releases-and-kits/2018-04-09-annual-general-meeting-2018/840860
- Пряма трансляція щорічних загальних зборів (з 10 години)
- Виступ Ханс Ван Байлен (з 10.15)
- Фоторепортажі представників ЗМІ на щорічних загальних зборах (після обіду)
- Прес-реліз за результатами щорічних загальних зборів (в другій половині дня)
Інформація про компанію «Хенкель»
Компанія «Хенкель» проводить діяльність у всьому світі, маючи добре збалансований та диверсифікований портфель. Завдяки сильним брендам, інноваціям і технологіям компанія має передові позиції у всіх трьох напрямках діяльності, у роботі як для побутових, так і для промислових споживачів. «Клейові технології» компанії «Хенкель» є міжнародним лідером на ринку клейової продукції в усіх промислових сегментах та в усьому світі. Бізнес-підрозділи «Засоби для прання та догляду за оселею» і «Косметичні засоби» компанії «Хенкель» займають провідні позиції на багатьох ринках у численних товарних категоріях у різних країнах світу. Компанія «Хенкель» була заснована в 1876 р. та спирається на понад 140 років успішної роботи. У 2017 р. Група «Хенкель» звітувала про більше ніж 20 млрд євро продажів та близько 3,5 млрд євро скоригованого операційного прибутку. Сукупні продажі основних брендів у кожному з трьох напрямів бізнесу – Loctite, Schwarzkopf та Persil – становили 6,4 млрд євро. У «Хенкель» працюють більше ніж 53000 осіб у всьому світі – це віддана та дуже різноманітна команда, об’єднана сильною корпоративною культурою, спільними цінностями та загальною метою створювати цінність стійкого розвитку. «Хенкель», як визнаний лідер у стійкому розвитку, займає провідні позиції в багатьох міжнародних індексах і рейтингах. Привілейовані акції «Хенкель» котируються на DAX, фондовій біржі ФРН. Додаткову інформацію можна одержати за адресою: www.henkel.com.
У цьому документі наведені прогнозні твердження, що базуються на припущеннях та оцінках, зроблених на цей момент корпоративним менеджментом компанії Henkel AG & Co. KGaA. Для прогнозних тверджень характерні такі вирази, як «очікується», «передбачається», «планується», «прогнозується», «припускається», «вважається», «за оцінками», «сподіваємось», «прогнозуємо» та подібні ним вислови. Ці твердження не слід сприймати як будь-які гарантії того, що ці очікування виявляться правильними. Майбутні показники та результати, фактично досягнуті компанією Henkel AG & Co. KGaA та її афілійованими компаніями, залежать від цілої низки ризиків та невизначеностей, а тому можуть значно відрізнятися від прогнозних тверджень. Багато з цих факторів є поза межами контролю «Хенкель», їх неможливо точно оцінити заздалегідь – це, насамперед, майбутня економічна ситуація, дії конкурентів та інших операторів ринку. «Хенкель» не планує та не зобов’язується оновлювати прогнозні твердження.