Дуже довго, здавалося б, найелементарніший елемент електронізації бізнесу – обмін первинними документами – залишався важкодоступним. Підприємства впроваджували складні системи автоматизації, багато років користувалися цифровим підписом, а от почати відправляти рахунки, акти та іншу первинку в електронному вигляді ніяк не могли. Найактуальніша та потрібна кожному частина ведення бізнесу залишалася за бортом технічного прогресу. І все лише тому, що відправляти документи можна було тільки користувачам тієї самої програми, якою ви користувалися. З появою універсальної платформи документообігу ПТАХ ця проблема була миттю вирішена.
Всі для всіх
?ПТАХ є єдиною платформою, що дозволяє обмінюватися документами між різними програмами. Створений вами документ потрапляє на платформу, яка уніфікує його та доставляє вашому контрагенту. І якщо ви працюєте, наприклад, у M.E.Doc, відправити документ ви зможете користувачеві не тільки цієї програми, а й будь-якої іншої, підключеної до платформи: M.E.Doc, СОТА, 1С:Звіт, FlyDoc, облікові системи з інтегрованою функцією документообігу тощо (а це понад 4 млн користувачів!). До того ж ПТАХ не тільки дозволяє обмінюватися з усіма контрагентами, він захищає документи. ?Платформа забезпечує передавання в зашифрованому вигляді? і відкрити файл зможе тільки отримувач.
Окрім того, платформа є вашим надійним партнером. ПТАХ може надати контролюючим органам або контрагентам інформацію про те, коли саме було відправлено документ, а отже, ?більше не потрібно перейматися з приводу його доставлення.
Ракета для вашого бізнесу
Завдяки платформі ПТАХ, 2018 рік проходить в Україні під егідою переходу на електронний документообіг. Нарешті можна позбутися паперів та конвертів, постійних нервів у очікуванні первинки, ручної роботи з її внесення в облікові системи та не витрачати даремно час. Тепер ?всі процеси обміну документами відбуватимуться швидко: створив/імпортував – автоматично перевірив на наявність помилок – миттєво погодив із контрагентом – підписав цифровим підписом.
Обмін е-первинкою допоможе контролювати виконання завдань та оптимізує закупки. ?Уявіть собі, наскільки швидкими та ефективними стануть всі ваші робочі процеси. Автоматичне завантаження актів, накладних, рахунків дозволить швидко приймати товари. У разі наявності помилок у первинці не потрібно буде проходити всі кола паперового пекла ще раз – просто вкажіть причину відхилення, відправте контрагенту та вже за лічені хвилини отримайте коректний документ. Якщо функції документообігу інтегровані у вашу облікову систему за допомогою FlyDoc чи API.ПТАХ, ви зможете робити замовлення просто з облікової системи та бачити всю історію взаємодії з контрагентом в одному місці. Якщо ж ви користуєтеся M.E.Doc чи СОТА, для цього потрібно лише миттєво імпортувати/експортувати необхідний документ.
Без обмежень
Боїтеся, що обмінюватися можна тільки стандартними документами? А ось і ні!
Родзинкою на торті в документообміні через ПТАХ є можливість створення власних шаблонів первинних документів.
Якщо у вашої компанії свій формат рахунку, акту, договору тощо, підписати такий специфічний документ не складе ніяких проблем. Ви просто створюєте свій шаблон у будь-якому підключеному до ПТАХ програмному забезпеченні, вивантажуєте його на платформу, і він автоматично з’явиться в усіх ваших контрагентів. Ці своєрідні формати можна створити самостійно у редакторі шаблонів безпосередньо у вашій програмі (M.E.Doc, СОТА, FlyDoc тощо) або замовити у її розробника.
З електронним документообігом життя підприємців стане простішим, поменшає роботи та збережуться нервові клітини. І все це можливе завдяки ПТАХ, що нарешті зробив обмін документами можливим для кожного!