В рамках нової рекламної кампанії, яка розпочалась 19 листопада на основнихнаціональних ТБ-каналах, lifecell випустив два ролики про те, як мобільний інтернетдоповнює наше життя.
15-секундні міні-фільми українського діджитал-оператора розповіли реальні історії з життя сучаснихлюдей, яке сьогодні майже наполовину складається з мобільного інтернету. Теплі та живі історії, вяких поєдналися реальні події та мобільний 4.5G інтернет від lifecell, стали основою нової рекламноїкомпанії – спільної роботи команди маркетингових комунікацій lifecell і креативної команди агенціїMullenLowe.Смартфон для сучасної людини – це невід’ємна частина життя, а не просто «таємна пристрасть»,яку всі звикли засуджувати. Так, мобільний інтернет давно став половиною нашого світу, навітьякщо ми цього не помічаємо: завжди онлайн, завжди на зв'язку, завжди готові до будь-якихжиттєвих ситуацій, де мобільний інтернет відіграє важливу роль.«В оцінках якості мобільного інтернету часто використовується термін best data usage experience –це поняття включає в себе не тільки якість інтернет-зв’язку, але й емоції, які людина отримує,користуючись ним. В сучасному світі мобільний інтернет доповнює життя, надає нові можливості успілкуванні, коханні, батьківстві, роботі, тощо. Ми робимо все, щоб зробити наш мобільний інтернетідеальним, і щоб зробити досвід користувачів найкращим», - зазначив Дмитро Дзябура,директор з маркетингу lifecell.
В першій історії про кохання ролик розкриває інсайт про те, що багато людей засуджуютьвикористання смартфонів під час побачення. Але іноді «втикання у смартфон» виявляється не тим,чим здається. І в показаній романтичній історії герой ролику, який замовив коханій квіти таподарунок, стежить онлайн за доставкою подарунків прямо під час побачення, щоб вчасноувімкнути «їхню» пісню та зробити момент дарування максимально романтичним.Друга сімейна історія про «поробку-їжачка» більш комічна, але не менш життєва. Батьківськішкільні чати і нічні пошуки шишок та жолудів для термінового виготовлення «дитячої поробки назавтра» - сьогоденна реальність майже для всіх українських батьків, які мають школярів. І самеякісний відео-зв’язок через мобільний інтернет допомагає вирішити такі креативні задачі внайкоротший час.
Під час зйомок роликів були реально задіяні додатки і сервіси, які пропонує абонентам lifecell.Наприклад, «тато» реально говорив з малюком через відео зв’язок месенджера BiP, який дужеорганічно вписався в історію батьківства. А музичний додаток fizy «влився» у історію побаченнязакоханої пари.«Наші ролики – це замальовки з життя. Прості і зрозумілі ситуації, живі та справжні герої,кінематографічний колір і контраст, широкоекранне зображення, анаморфна оптика. Режисер,оператор і продакшн-команда довели, що навіть короткі сюжети можуть розповісти історію безрекламного тиску, зробивши перегляд задоволенням для глядача. Ця рекламна кампанія – нашкрок до емоційного контакту з нашими споживачами. І ми дуже пишаємося тим, що нашій командівдалося створити життєві історії, близькі різним групам у нашій цільовій аудиторії», - розповілапро створення роликів Анна Дзюба, керівник департаменту маркетингових комунікаційlifecell.«Життя наполовину складається з інтернету» – 360° кампанія, що складається зі спеціальновідзнятих сюжетів для зовнішньої реклами, подовжених роликах для digital, постах і конкурсах насторінках соціальних медіа lifecell.
Ролик «Кохання наполовину складається з мобільного інтернету»:https://www.youtube.com/watch?v=WiO7tGIOnFwРолик «Батьківський трилер «Іжачок»: https://www.youtube.com/watch?v=DV-Hz3mnD9Ulifecell team:Анна Дзюба – керівник департаменту маркетингових комунікацій, Ольга Щупак и Вєста Гунченко - експерти по бренд менеджменту і комунікаціям.Creative: «Кохання» - Mullenlowe adventa«Їжачок» - Вєста ГунченкоProduction KENGURU:Director – Ілля СоловйовDOP – Олена Чеховська1-st AD – Денис ШвецьStylist – Ірина ТюлькінаArt department – Іван ЧеревкоExecutive producer – Сергіи? КотикAssistant producer – Людмила ЛінськаProducer – Тетяна Пашаян Postproduction – Богдан ВинникSound – Антон Анкудинов
***
lifecell — український діджитал-оператор, що надає справжню свободу спілкування. За допомогою доступноговисокошвидкісного мобільного Інтернету lifecell відкриває сучасні можливості мобільної комунікації для всіх категорійкористувачів незалежно від віку чи знань технологій. 100% акцій оператора належать Turkcell — турецькому постачальникуконвергентних телекомунікаційних і технологічних послуг. Станом на кінець третього кварталу 2018 року активна 3-місячнаабонентська база lifecell становила 7,6 мільйонів користувачів. Як діджитал-оператор і лідер ринку з проникненнясмартфонів lifecell пропонує тарифи та послуги, які є найбільш зручними та вигідними для користувачів розумних пристроїв.Більш детальна інформація доступна на офіційному сайті оператора www.lifecell.ua
За додатковою інформацієюзвертатися до прес-служби [email protected]